Tapuni fa'asalalauga

Uati laina lua i totonu Androidu 12 o se tasi o fa'aaliga sili ona mata'ina o Google's Material You design language. E tusa ai ma le faʻaaogaina o le aafiaga loloto v iOS 16, ua aliali mai nei se manatu i luga o le ea, e faʻaalia ai pe faʻafefea ona vaʻaia se lau loka ma lenei aafiaga Androidu.

Tufuga Philip Chang na musuia e le faiga iOS 16 ma fatuina se manatu e faʻaalia ai foliga o le loka loka i le lumanaʻi Androidu Le aafiaga loloto lea iOS 16 brings e fa'aoga e fa'afetaui ai le uati ma le ata i tua. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le samasama "sefulu" o loʻo faʻaalia i tua o papa, ma i luma o le "sefululua" gogosina e felelei i luga aʻe. E taua foi le matauina o le auala e faaaoga ai e itula ma minute lanu eseese.

O isi faʻataʻitaʻiga o loʻo faʻaalia ai le taimi o loʻo faʻaalia i le isi itu o se alalaupapa, tua o se tumutumu mauga, pe faasaga i se afu. E tatau ona fai mai o le loloto o le aafiaga i luga o le loka lau e foliga moni lava "sexy".

Tufuga Radek Bledowski i le taimi nei, na ia faia ni sitaili vaitusi eseese i luga o le loka lau, lea e foliga lelei tele le aafiaga loloto. O lenei aafiaga iOS 16 o le a mautinoa lava faʻalauiloaina, ae na faʻaalia muamua i le faiga watchOS 8 fa'atasi ai ma le fa'aofiina o foliga mata'i ata. Talosia o le a tatou vaai i se mea faapena i luga Androidu, e ui atonu o le a oʻo i le tausaga a sau.

O aso nei e sili ona faitau

.