Tapuni fa'asalalauga

E taua le tausiga o masini. O le auala tonu tatou te galulue ai ma le telefoni e iloa ai le saoasaoa o le taimi. A uma mea uma, i telefoni Samsung Galaxy o le ae mauaina foi se galuega o le igoa lava e tasi o le a ofoina atu ia te oe filifiliga eseese. E faʻafefea ona faʻamalieina le telefoni a Samsung i le vave e mafai ai e aunoa ma le alu i le Seti? 

Tausiga masini o lo'o i totonu Fa'atonu, lea e mafai ona e vaʻai i le tulaga o lau masini pe a uma ona kiliki le lisi. O lo'o fa'aalia e le gata i tusitusiga ae fa'apea fo'i ma se emoticon. Afai e te i fafo atu o le lanu moana ma le lanu meamata, e tatau ona e faʻatalanoaina le faʻataʻitaʻiga i se auala, aua e ono faʻagesegese ai lau telefoni. E i ai se filifiliga iinei Maa, Teuina a Manatu. E ofoina atu filifiliga eseese ma filifiliga taitasi. Ae ina ia mafai ona faʻamalieina lau masini, e te le tau sau iinei. Atonu e sili atu ona talafeagai le faʻaopoopoina o se widget i luga o le komepiuta o le masini.

Fa'afefea ona fa'alelei Androidu 

  • Umi uu lou tamatamailima i luga o le desktop. 
  • Filifili se ofo Meafaigaluega. 
  • Su'e se filifiliga iinei Tausiga masini ma kiliki i ai. 
  • Ona mafai lea ona e filifili mai widget e lua e mafai ona tuʻu i luga o le komepiuta. 
  • A e kiliki i le tasi, filifili lea Faaopoopo. 

Ioe, e mafai ona e fa'atulagaina e pei ona e mana'o ai. O le widget muamua na o le ofoina atu o se pulumu icon, o le lona lua foi informace e uiga i le teuina ma le manatua. Ae o le icon lava ia e taua. A e tapuni le pulumu i totonu o le widget, o le a sili ona lelei lau masini ma o le a faʻaalia e le faiga ia te oe le tele o le manatua na e faʻasaoina poʻo le faʻamatalaga o le telefoni ua sili ona lelei. O lea e te le tau suʻeina se mea i totonu o faʻatulagaga ma o loʻo ia te oe lenei galuega i le lima. I lenei auala, e mafai ona e vave foia le tele o faʻafitauli ma toe faʻaleleia lau masini i le saoasaoa.

Kiliki i luga o le lisi Teuina pe Manatu e mafai fo'i ona toe fa'afo'i vave atu i le lisi o fa'atonuga Tausiga masini. O le kiliki iinei ma le arrow icon o loʻo faʻaalia i tafatafa o le taimi o le a faʻafouina ai fuainumera faʻaalia. 

O aso nei e sili ona faitau

.