Tapuni fa'asalalauga

Android O le taʻavale e le masalomia o se faʻasalalauga sili ona lelei, ae a o faʻasolosolo, Google ua aveese nisi o foliga mai ai. O lea la ua oo mai i le malamalama o le a tapunia le tutoʻatasi app mo tagata uma e faʻaoga vave Android Ta'avale mo lau telefoni.

Mo ni nai aso, o tagata faʻaoga i luga o Reddit ma ile Google Play Store iloiloga o loʻo faʻasino mai se feʻau o loʻo faʻaalia i totonu o le app Android Ta'avale mo lau telefoni. Fai mai o ia "Android O le ta'avale mo lau telefoni o le a le toe umi ona fa'agata”. O lo'o fa'aalia le fe'au i luga o le lau o le fale ma fa'anoanoa e le'o ofoina mai nisi fa'amatalaga. O le mea moni o Google o le a faʻamuta vave e le o se mea e faateʻia ai, aua ua uma ona faia i le tausaga talu ai i le tulaga o telefoni fou. Amata i Androidem 12 ua le toe avanoa le app mo le faʻapipiʻiina ma o le a le faʻalauiloaina lelei pe a faʻapipiʻi.

 

O lea ua tupu le mea lava lea e tasi Androidmo fa'atonuga fa'atonu 11 ma luga atu. E tusa ai ma le 9to5Google, i luga o telefoni o loʻo faʻaogaina nei lomiga Androidu le savali ua taua i luga na amata ona aliali mai pe a ma le vaiaso talu ai. Google faʻamaonia i se faʻamatalaga e faapea Android Auto mo lau telefoni e matua muta mo tagata uma. "Mo i latou e faʻaaogaina Android Ta'avale i totonu o ta'avale lagolago, o lenei aafiaga o le a le mou atu, ae o le fa'afeagai. I le avea ai o se vaega o le Google I/O conference, na matou faʻalauiloaina talu ai nei se faʻaleleia atili i le faʻaoga faʻaoga. O i latou o loʻo faʻaogaina le telefoni feaveaʻi (mobile app Android Auto), o loʻo matou faʻafeiloaʻi i le Google Assistant driving mode, o le isi lea suiga o le faʻataʻitaʻiga feaveaʻi. na ia saunoa foi i se faamatalaga.

Afai o lo'o e mafaufau pe fa'apefea Android Ta'avale mo le suia o lau telefoni, e tatau ona matou fa'anoanoa oe. Se'i vagana ua e naunau e fa'aalu le tupe i luga o se ta'avale fou ua fa'apipi'iina i se tulaga Android O se taavale poʻo se masini e faʻaopoopoina i se taavale o loʻo i ai nei e le manuia. Ae peitai, e tasi lava le avanoa. Ua ta'ua o le Google Assistant Driving Mode, ma o se vaega na o'o mai Androidem 12. E ofoina atu se poto masani aveta'avale ua sili ona lelei mo Google Maps ma le Fesoasoani, lea e lagolago uma ai au'aunaga i le tu'ufa'atasia ma talosaga fa'asalalau. O le poto masani e matua ese lava, ae e mafai ona taulimaina le tele o mea tutusa.

O aso nei e sili ona faitau

.