Tapuni fa'asalalauga

Ua toe fa'afouina e Google lana siata o lo'o fa'aalia ai le pasene o masini ma fa'aliliuga eseese o le faiga fa'aoga Android. lata mai Android Ae 12 o loo misi mai ai. 

Kamupani nei informace ofo atu i luga o le saite i le tulaga o se siata pai faʻafouina lea e tuʻuina atu ai faʻasologa taʻitasi o le faiga Android se pasene patino. Ae ui i lea, o nei faʻamatalaga na iu lava ina galue faasaga ia Google ona sa masani ona faʻaaogaina e faʻatusatusa i le televave o le faʻaaogaina o lomiga fou. iOS v iPhonech Apple. I le aluga o taimi, o lenei kalafi faʻafouina masani na amata ona faʻalatalata atu i numera o loʻo i ai nei i lalo ifo o taimi, seia oʻo ina faʻaumatia atoa.

android-tufatufaga-tufatufa-mai-2022

Talu ai nei, na sau ai le kamupani ma se fofo fou ina ua faʻaofi informace e uiga i le vaetamaina Androidu i le talosaga Android Studio e va'ai po'o le a le pasene o masini o lo'o fa'aogaina lena fa'asologa. E ui lava i lea, o lenei siata e naʻo le faʻafouina pe a ma le ono masina. O le faʻafouga mulimuli na oʻo mai ia Novema o le tausaga talu ai, o le isi i le taimi nei, ma e tusa ai ma nei faʻamatalaga fou, o le taimi nei o le tele o vaega o masini ma Androidem 11 ma mulimuli ane.

android-fa'asoa-siata-me-2022

Aemaise lava, e 28,3%, o se siitaga lea mai le 24,2% ia Novema. O le mea moni, e le o se mea e ofo ai, ae maise ona o le lauiloa o le laina fou a Samsung Galaxy S21 FE, S22 ma fou Galaxy A ma lana faiga faʻafouina faiga faʻavae e oʻo lava i luga o ana masini tuai. Ae a tupu le tasi, e tatau ona pa'u isi. Na sili ona afaina ai Android 10, lea na pa'ū mai le 26,5% i le 23,9%.

Toesea Androidu 12 iinei atonu e fesootai ma le faamoemoega o le siata lava ia nai lo se tulaga o lona taliaina maualalo. E tusa ai ma le 9to5Google, lea na fatuina ai foi se siata pai lelei mai numera a Google, o loʻo ia i latou nei informace e fesoasoani i le au atina'e e filifili po'o fea le fa'asologa Androide te lagolagoina o latou suafa. O lo'o mana'omia i le taimi nei polokalame fou ma fa'afouga o mea e fa'atatau Android 11 (API level 30) poʻo le maualuga, ae latou te filifilia le laʻititi laʻititi o loʻo lagolagoina e i latou lava. I le faʻaaogaina o nei fuainumera, e faigofie ona suʻe e le au atinaʻe pe o le a le pasene o tagata faʻatau gafatia latou te leiloa pe a latou le lagolagoina se kopi tuai o le polokalama. Android. 

O aso nei e sili ona faitau

.