Tapuni fa'asalalauga

Ioe, o lo'o faia e le au fai telefoni feavea'i a latou masini ia sili atu ona umi. Ae uma ane Galaxy O le S22 Ultra o loʻo i ai le Armor Aluminum frame ma o loʻo ufiufi e Corning Gorilla Glass Victus + i luma ma tua, ae o le telefoni foi e iai le IP68. Ae e oʻo lava i lenei mea e le faʻamaonia ai o ia 100% puipuiga. Afai la e te su'eina se mataupu, e le mafai ona e sese i le PanzerGlass HardCase. 

Galaxy O le S22 Ultra e ese lava. Ua tuufaatasia e le kamupani se numera i totonu Galaxy Ss Galaxy Manatua, ma o lenei mea na iʻu ai i se faʻataʻitaʻiga lautele ma faʻapipiʻiina tekinolosi, lea e iai le tau faʻavae o loʻo seti i se maualuga maualuga 32 CZK (e mafai ona e faʻatau, mo se faʻataʻitaʻiga, iinei). E tusa lava pe umi mai itu uma, e tusa lava pe e te manaʻo e puipuia faʻaopoopo, e tele mea e ofoina atu. O se tasi oi latou o le PanzerGlass HardCase faavaa.

Galue malosi. Taaalo malosi. Puipui malosi. 

O le PanzerGlass HardCase e tele mea lelei ma na'o ni nai fa'aletonu. Muamua, o le MIL-STD-810H tusipasi. O se tulaga fa'afitafita a le Iunaite Setete o lo'o fa'amamafaina le fetuutuuna'i o le mamanu o le si'osi'omaga o masini ma tapula'a o su'ega i tulaga o le a fa'aalia ai meafaigaluega i lona olaga atoa.

O le mea lona lua e mafai lava ona faʻafeiloaʻi ia te oe i aso nei o le antibacterial surface treatment. E fa'amaonia e tusa ai ma le ISO 22196 ma o lo'o tausisia le JIS 22810. O le a le uiga o lea mea? Na'o le fa'amateina o le 99,99 o siama ua iloa. E mafua lenei mea i tioata phosphate siliva (308069-39-8). Afai na e manatu o le mea lea tatou te faʻamutaina ai faʻamanuiaga, e mautinoa lava e le o le tulaga lea.

O le fa'avaa e fetaui ma le fa'aogaina uaealesi, o lea e te le tau to'esea mai le masini. E le manatu foi o ia i vai, e le afaina ai o ia i soo se itu. E ui lava o se atigipusa malo, ae o le ufiufi e fai si malu ma faigofie ona taulimaina. O le mea pito sili ona taua, e le se'e ese mai lou lima, lea e le mafai ona fai mai e uiga i le masini lava ia. I totonu o le afifi, o lona pito i tua o loʻo ufiufi pea i pepa, e le gata ona o le maosi, ae o le mea tonu lava ona o le i ai o ana togafitiga antibacterial. Ioe, e te pa'u ese le pepa pepa pe a uma ona tu'u le ufiufi i luga o le telefoni.

Ma o lenei mo le leaga. Muamua, ioe, o le faʻaaogaina o le ufiufi, o le a faʻateleina ona fua ma o le a faateleina le mamafa. Ae masalo ua na o se tau itiiti e totogi mo le puipuiga lelei o le telefoni. Faʻafetai i le mamanu Crystal Black, o le ufiufi e fetaui lelei ma ia, ma o le mea moni, aemaise lava i le tulaga o le lanu pogisa. O le ufiufi e faia i le TPU (thermoplastic polyurethane) ma le polycarbonate, lea o le tele o mea e fai i mea toe faʻaaogaina (60%). I le fa'aaogaina, e te le fa'apopoleina ai le tina Earth i se mea e le tatau ai.

Ae ui i lea, ou te fautuaina le faamamaina lelei o le masini aʻo leʻi tuʻuina le ufiufi. Afai ei ai sau palapala i luga, o le a "faasaoina" lelei i lalo o le faʻavaa, ma o le a e vaʻaia pea e ala i lona mamanu manino, lea e te le manaʻo ai. Mai le amataga o le faʻaaogaina, faʻamoemoe foi ae e te leʻi "paʻi" lelei i le ufiufi, o le a puʻeina le tele o mea efuefu ia te ia lava ma o le a foliga mai e le lelei. Ae ina ua mavae sina taimi ua nofo i lalo.

E le'i fa'agaloina le S Pen 

O le taulimaina o le ufiufi lava ia e faigofie. E faigofie tele ona faʻaofuina, ma e fautuaina e aveese e ala i le tuleia o lona vaega vaivai, o lona uiga o le avanoa mo mea pueata. Mo i latou, e ofoina atu le aofaʻi atoa. O se mea e maasiasi ai ona e leai se tasi mo tioata taʻitasi ma LED eseese - ae o le mamanu tutusa ma le faʻataʻitaʻiga na matou iloiloina mo le faʻataʻitaʻiga Galaxy S21FE 5G, e le o se mea la e ofo ai.

Mai le pito i lalo o loʻo i ai se ala mo le fesoʻotaʻiga USB-C, faʻapea foʻi ma le S Pen. E mafai ona ave i fafo ma faʻapipiʻi faigofie, e oʻo lava i le ufiufi, aua o le avanoa o loʻo siomia ai e fai si limafoaʻi. I tafatafa ane, o lo'o i ai ata tipi mo le sipika ma le masini faaleotele leo. O lo'o ufiufi le avanoa mo kata SIM. O faʻamau mo le fuafuaina o le leo ma le faʻamau mana e leʻo foia e ala i le faʻaogaina, ae o mea e fai, o lea e puipuia atoatoa ai mai le faʻaleagaina.

Tumau ma le fa'afefe 

O le mamanu e faʻapitoa e pei ona mafai ai, ma o le puipuiga e sili ona mafai. Ioe, e fa'alagolago i lau sitaili o le fa'aogaina o le masini ma le si'osi'omaga o lo'o e iai. O le ufiufi e le mafai ona faʻaumatia ma e mafai ona faʻaalia sina lauulu poʻo ni maosi i le taimi. Ae e moni lava e sili atu nai lo le ufiufi nai lo le telefoni. O le tau o le CZK 699 e talafeagai foi mo le lelei o le oloa, lea e mafai ona e mautinoa faʻafetai i le ituaiga PanzerGlass. Afai la e te manaʻo i se puipuiga umi ma le le faʻafefe o le a faʻaalia ai lau mamanu i taimi uma Galaxy S22 Ultra, o se filifiliga manino lava.

Ufiufi PanzerGlass HardCase Samsung Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 Ultra iinei

O aso nei e sili ona faitau

.