Tapuni fa'asalalauga

O loʻo galue Motorola i se siʻosiʻomaga fou Razr 3 mo sina taimi i le taimi nei. ata pue, o lona uiga o le a pei o se "paso" Galaxy ZFlip3. Ua fa'ailoa mai e se tagata ta'uta'ua ta'uta'ua o lo'o saunia fo'i e le kamupani se telefoni ma se fa'aaliga ta'avale.

E tusa ai ma le taʻutaʻua o Evan Blass, o loʻo galue Motorola i luga o se telefoni feaveaʻi i totonu ole igoa ole Felix. O le masini e fai mai o loʻo i ai se mea e mafai ona liua e pei o Razras muamua e lua, ae aunoa ma le faʻaoga fetuutuunai. O le fa'aaliga tele e tatau ona maua i se masini ta'avale nai lo lena. E tatau ona ia fa'ateleina e o'o atu i le tolu.

Telefoni e iai le fa'aaliga e mafai ona ta'avale e le o se mea fou, ae leai se tasi na mafai ona fa'auluina i le maketi. O se tasi o paionia o lenei tekinolosi o kamupani Saina TCL ma Oppo, ae latou te leʻi alu i tua atu o manatu. Masalo o le LG sili ona latalata mai i lenei vaega o le faʻalauiloaina lea o se masini e igoa ia Rollable i le tausaga talu ai, ae o lenei poloketi na faʻamutaina ona na faʻamalosia e le kamupani Korea tekonolosi e tapunia lana vaega feaveaʻi ona o le leiloa umi. E tusa ai ma pateni talu ai nei leaked, o loʻo galue i luga o se telefoni feaveaʻi i Samsung.

O le taimi e mafai ai ona faʻafeiloaʻi le "roller" a Motorola e le o iloa i le taimi nei, ae e tusa ai ma Blass, o le vaega o loʻo i ai nei o suʻega e taʻu mai ai e le o iai i luga o le vaaiga seia oʻo i le tausaga mai le taimi nei. O nei masini e foliga mai o le musika o le lumanaʻi, e ui lava e le o mamao tele.

Telefoni Samsung Galaxy E mafai ona e faʻatau z iinei, mo se faʻataʻitaʻiga

O aso nei e sili ona faitau

.