Tapuni fa'asalalauga

E mafai ona i ai soʻo se mafuaʻaga mo lena mea, ae o lea o oe o loʻo i ai - i luga o se telefoni ma se faiga faʻaoga Android. Faafeagai iOS e ese lava lenei faiga pe a uma, ae e le mafai ona fai atu pe sili atu ona leaga pe sili atu, aua e tofu uma ma mea e lelei ma leaga. Afai, e ui i lea, e le mafai lava ona e masani i le siosiomaga fou, matou te avatu ia te oe ni ituaiga e mautinoa o le a fesoasoani i le faʻaleleia atili ma le fetuunaiga i le mea na e i ai i lau taimi muamua. iPhonech masani ai.

Afai o e i luga iOS e te le fa'avasegaina toetoe lava so'o se mea, o lea e fa'afeagai ai Android matua tatala lava i lea tulaga. Ae tele fo'i e fa'alagolago i le gaosiga o telefoni ma a latou fa'atonuga. O lenei aʻoaʻoga na faia e faʻaaoga ai se telefoni Samsung Galaxy S21 FE 5G poʻo Galaxy S22+ i Androidem 12 ma le tasi UI 4.1. O le mea moni, o faʻataʻitaʻiga e ono eseese i luga o isi masini e eseese faiga, ma e le o mea uma e mafai ona galue e pei ona faʻamatalaina i itulau o loʻo mulimuli mai.

Tape le lisi 

Na iOS o talosaga uma e tuʻu saʻo i luga o le lau o le fale ma faʻapipiʻi fou e tusa ai ma le mea o loʻo i ai nei avanoa avanoa mo i latou. I se faatusatusaga, o le Androidu faʻasaoina i latou i le lisi, lea e mafai ai ona e faʻapipiʻiina i luga o le komepiuta otometi, pe i se isi itu e leai ma e te faia ma le lima. Ae afai e te manaʻo e faʻavasegaina le One UI interface sili atu i lena o iOS, e te mafaia. 

  • Taofi lou tamatamailima i luga o le vaega o le desktop. 
  • Filifili Fa'atonu. 
  • Filifili se ofo Fa'atulagaina o lau fale. 
  • Filifili Na'o le fale. lau ma avatu Fa'aoga. 

A maeʻa lenei laʻasaga, o mea uma mai le lisi o le a siitia i lau laulau. O le taga e aumai i luga le lisi ua suia nei le sailiga, ma e te le toe tau taʻavale i lalo mai le pito i luga o le faʻaaliga e faʻaalia ai le faʻailoga vave. Ina ia toe faafoi le faaaliga, mulimuli i le faiga lava e tasi.

Fa'aaoga se widget atamai 

O le widget atamai, poʻo le Chytrá pomócka i Czech, e mafai ai ona e faʻaogaina le tele o widget i le tasi, faʻafetai e te faʻasaoina avanoa i luga o lau lau fale, e pei lava ona i ai i totonu. iOS. Ae ui i lea, o le tulaga o le i ai o se masini ma le One UI 4.1. Fa'aopoopo se widget e fa'apea: 

  • Taofi lou tamatamailima i luga o le lau o le fale.  
  • Kiliki i luga o le lisi Meafaigaluega 
  • Filifili nei se mea O se masini atamai ma filifili soʻo se tele widget e tusa ai ma lou manaʻo.  
  • Ona kiliki lea o le faamau Faaopoopo ma tuu le widget i luga o le lau o le fale.

O lea e mafai ai ona e faʻaopoopoina widget eseese o le lapoʻa tutusa i se nofoaga e tasi ma maua i latou e ala i le swipe agavale poʻo le taumatau. Ae e mafai foi ona e setiina e otometi ona sui ma faʻaalia mea sili ona talafeagai informace fa'atatau i lau gaioiga. Faafeagai iOS o lo'o i ai se fa'amanuiaga e fa'agaoioia widgets. E ese mai i fesoasoani fa'avae, e mafai fo'i ona e fa'aopoopoina isi fesoasoani e tusa ai ma ou mana'oga faatonuga iinei.

Seti au taga 

O lo'o iai fa'amau e tolu i luga o le fa'ailoga e leai ni fa'alava iPhonee te le maua O mea nei o Mulimuli, Aiga ma Tua. Ae afai e te le manaʻo i ai iinei ona ua e masani i le faʻatonutonuina o taga, e mafai ona e suia i latou, i ni suiga se lua. 

  • Alu i le Fa'atonu 
  • Filifili se ofo Faʻaleaoga 
  • Fa'asolo i lalo i le mea e te va'aia ai se filifiliga Fa'asagaga laulau, lea e te filifilia. 

Le ituaiga o folauga e otometi lava ona fuafuaina iinei Fa'amau. Ae e mafai ona e filifili i lalo Swipe taga, pe a mou atu faʻamau mai le faʻaaliga, faʻafetai i le mea e te faʻalauteleina ai le faʻaaliga lava ia, aua o le a le toe faʻaalia i luga. I le filifiliga O isi filifiliga e mafai fo'i ona e fa'amalamalama pe e te mana'o e fa'aoga na'o le tasi le taga po'o ta'i ta'itasi e misi.

Suia le siosiomaga atoa i le taimi lava lena 

O fautuaga o loʻo taʻua i luga e faʻatatau Android k iOS tauleleia lava. E mafai, ioe, tu'u uma i latou ma fa'apena ona fa'amalieina le amataga o le fa'aogaina o lau faiga fou. Ae afai e te manaʻo ai, e mafai ona e faʻaogaina se faʻamalama e te oe uma Android suia atoa i iOS 15, e le gata i le tulaga o le faʻaalia o ata tusi talosaga, ae faʻapea foʻi i le tulaga o se laupepa avanoa ma widgets poʻo se faletusi tusi talosaga poʻo se sailiga.

Pau lava le mea e tatau ona e faia o le faʻapipiʻi lea o le app Lulu iOS 15, lea e maua fua ile Google Play. A uma ona tatala, tusi i lalo i le lisi Fai le Launcher Default, avatu OK ma filifili mai le lisi IOS Lulu. E mafai lava ona e fa'agataina, pe filifili se isi fa'alatalata.

O aso nei e sili ona faitau

.