Tapuni fa'asalalauga

Twitter sa i ai ona luga ma lalo i tausaga talu ai nei, ma e ui e leai se tasi na te iloa mautinoa le mea o le a tupu i le isi, e iai mafuaaga atonu e te manaʻo ai e sola ese mai ai. O lenei taʻiala o le a faʻamatalaina pe faʻafefea ona tape se tala Twitter i luga Androidu. E iai foi ona lava tulafono. 

O se tasi o tau sili ma atonu e sili ona ofo o lenei tausaga o loʻo i luga ia i matou. O le mea moni, na faʻatau moni lava e Elon Musk le upega tafaʻilagi Twitter ma na tau ai le 44 piliona tala. Ioe, matou te le iloa le mea o loʻo faʻamoemoeina e Musk mo le fesoʻotaʻiga. Ae peitaʻi, afai e te le manaʻo e te iloa ma e te manaʻo e faʻamutaina lau gaioiga i luga o le upega tafailagi, i lalo ifo o le ae maua ai le faiga mo le faia.

Auala e tape ai se tala Twitter 

  • Tatala le Twitter app. 
  • agavale pito i luga filifili lau ata fa'apitoa. 
  • I le lisi, tusi i lalo ma kiliki i luga Fa'atonuga ma le le faalauaiteleina. 
  • Filifili iinei Lau Fa'amatalaga. 
  • Ona na o le pa'i lava Taofi le tala. 
  • Fa'amaonia lau filifiliga e ala i le toe filifili Fa'agata. 

Ma ua faia. O le a tape lau tala ma o lou igoa ole igoa ma lou talaaga o le a tapeina mai le matamata i luga o soʻo se Twitter platform, e aofia ai ma telefoni feaveaʻi. Ae faatoa mavae le tolusefulu aso. Twitter e faʻaaogaina le tapeina o tala e ala i le amataina muamua o se vaitaimi e le toe faʻaaogaina, lea e mafai ai ona e toe faʻafoʻisia lau teugatupe i totonu ole 30 aso mai le amataga o le faagasologa. Afai e te le manaʻo e faʻamalo lau tala, ae faʻapipiʻi le Twitter app, e mafai ona e faia i Google Play iinei.

O aso nei e sili ona faitau

.