Tapuni fa'asalalauga

Afai o le a ia maua Galaxy Z Fold4 tu'ufa'atasia Stylus, i le taimi nei e le mafai ona matou fai atu ma le mautinoa, ae pei o soʻo se isi telefoni, o le sui fou o le Fold series o le a aofia ai se maa, ma atonu o le a vaevaeina i ni vaega se lua iinei, e pei o le tulaga i le tolu faʻataʻitaʻiga muamua. o le faasologa. Ia, o se ata o loʻo faʻaalia ai se tasi o nei maʻa mo le isi "jigsaw" a Samsung ua oso i luga o le ea, faʻamaonia lenei mea.

Ata na tatala e le pulega Korea Saogalemu Korea, o le mea e leaga ai e le o faʻaalia poʻo le a le faʻatinoga poʻo le gafatia o le maa o le Fold lona fa. Ae ui i lea, e tusa ai ma nisi faʻamatalaga, o lona maa o le a laʻititi laʻititi nai lo le lona tolu o augatupulaga. Mo se faamanatu, o loʻo i ai se maa Galaxy Z Gaugau3 gafatia o 4400 mAh, o le 100 mAh itiiti ifo nai lo le tulaga o le tupulaga lona lua. E tusa ai ma lenei manatu, o le maa o le isi Fold e tatau ona i ai le malosi o le 4300 mAh.

O Galaxy E le tele se mea e iloa e uiga i le Fold4 i le taimi nei. E tatau ona faʻamalosia e Qualcomm le isi fuʻa Snapdragon 8 Gen 1+ pu, ia faʻaleleia atili tioata puipui UTG, faaleleia tioata telephoto po'o se mamanu fa'atasi fou. Faatasi ai ma se isi "bender" Galaxy Mai le Flip4 ua fa'amoemoe e fa'asalalau ia Aukuso po'o Setema.

Samsung Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau Fold3 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.