Tapuni fa'asalalauga

Ua leva ona galue malosi Samsung i le "puzzle" Galaxy Mai le Fold4, lea e foliga mai o le a faʻafeiloaʻi faʻatasi ma le tupulaga fou Galaxy Mai Flip ia Aukuso po o Setema o lenei tausaga. O lea ua ulu atu i le eter informace, o le stylus ua mamanuina mo ia ua ulu atu i le gaosiga tele, lea e mafai ona faʻamaonia lona i ai i totonu o le tino o le masini.

Galaxy O le Z Fold4 e mafai ona avea ma faʻataʻitaʻiga muamua i le Z Fold faʻasologa e faʻaalia ai se S Pen slot. Tusa lava pe o le a le tulaga lea, e mafai ona tatou mautinoa o le faʻaaliga o le isi "bender" a le Korea sauʻai o le a sili atu ona lagolagoina le stylus, tutusa ma Galaxy Z Gaugau3. Fai mai le leaker Mukul Sharma, o le S Pen e mo Galaxy Ua uma ona ia amataina le gaosiga o le Fold4 i le tele o atunuu Eurasia.

E le o manino i le taimi nei pe o le a fetaui lenei peni ma isi, e oo lava i le le fetuutuunai, telefoni Galaxy e aunoa ma le tau fesuiai o alaleo. Faamanatu: Galaxy O le Z Fold3 e na'o le lua stylus e lagolagoina, le S Pen Fold Edition ma S Pen Pro. O nei styluses e lua auala faʻaogaina (poʻo alalaupapa), o le tasi o ia mea e faʻaagaga mo le "puzzle" taʻua. Afai e te taumafai e fa'aoga i luga ole lau pa'i Galaxy Mai le Fold3 masani S Pen, e mafai ona e matua fa'aleagaina. Peitaʻi, e ono ese le tulaga lea e suitulaga iā te ia.

Samsung Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau Fold3 iinei

O aso nei e sili ona faitau

.