Tapuni fa'asalalauga

Leai se telefoni fe'avea'i a Samsung, e aofia ai i le taimi nei i le fomu Galaxy O le Z Fold3 ma le Z Flip3, e leai se fa'aaliga i lalo o le fa'aaliga faitau tusi tamatamai lima. Ma o le a le maua foi le telefoni feaveai o lenei tausaga Galaxy Z Fold4 ma Z Flip4. Le itiiti ifo, e tusa ai ma le upega tafaʻilagi masani faʻamatalaga Businesskorea.

O se tala fa'ate'ia lea e pei o nisi o ala o fa'asalalauga ma fa'alapotopotoga telefoni feavea'i na fa'apea muamua Galaxy O le Fold4 ma le Flip4 o le ai ai se tagata faitau e fausia i totonu o le faʻaaliga. O lenei taumatematega na faʻavae i luga o se pateni na resitalaina e Samsung i le World Intellectual Property Organization.

O le isi augatupulaga o "benders" o le Korea telefoni poto tele o le a foliga mai o loʻo i ai pea se faitau tusi tamatamai lima e fausia i totonu o le ki o le mana i le itu. E tusa ai ma le au atamamai na taʻua e Koreabusiness, na filifili Samsung e tumau i tekinolosi o loʻo i ai ona e sili atu ona lelei i tulaga o le faʻaaogaina o tagata. E fa'afitia le mana'oga e tatala le telefoni fe'avea'i ma tatala i tamatamai lima.

O Galaxy E itiiti se mea e iloa e uiga i le Fold4 ma Flip4 i le taimi nei. E tatau ona faʻamalosia e Qualcomm le isi fuʻa Snapdragon 8 Gen 1+ chipset, ma o le muamua o le a lipotia mai e sili atu mea pueata nai lo lona muamua ma faʻaleleia le puipuiga. fa'aaliga. O telefoni uma e lua e foliga mai e faʻalauiloa ia Aukuso poʻo Setema.

O aso nei e sili ona faitau

.