Tapuni fa'asalalauga

O loʻo faʻatupulaia pea le totogiina o le faʻaaogaina o masini eletise. E te le tau aveina se atotupe, tinoitupe po'o kata fa'atasi ma oe, aua o lau telefoni fe'avea'i po'o le uati atamai e saogalemu ai. E tele tagata gaosi oloa o loʻo oʻo mai ma a latou fofo, o lea ua tatou maua Apple Totogi, Totogi Garmin, ma isi Android Google Pay o loʻo iai i luga o le masini ma o lenei aʻoaʻoga o le a taʻuina atu ia te oe pe faapefea Androidu totogi i le kata e ala i lau masini Galaxy. 

Muamua lava, e tatau ona fai atu e mafai ona e totogiina ma Google Pay i soʻo se mea e te vaʻaia ai le faʻailoga e leai se fesoʻotaʻiga poʻo le Google Pay service symbol. O nei faʻailoga e masani ona faʻaalia i luga o le lau o le faʻailoga tupe totogi poʻo le tusi tupe. Google ofo atu foi apogāleveleve, lea na ia taʻua ai faleoloa tetele e mafai ona faʻaaoga e totogi ai. Ioe, e le o aofia uma iinei.

Ki le NFC ma la'u mai le app 

E le aoga e aunoa ma le tekonolosi NFC. E foliga mai, ua uma ona iai lau telefoni, ae afai e te tapeina, e tatau ona e faʻagaoioia. O lea alu i Fa'atonu -> So'oga ma ki le filifiliga iinei NFC ma totogi e leai ni feso'ota'iga. Afai e le'i fa'apipi'iina le Google Pay app, e mafai ona e la'uina fua mai Google Play iinei.

Fa'atonu auala totogi 

  • Tatala le Google Pay app ma kiliki i luga Amata. 
  • I le pito i luga agavale, tap le lisi laina e tolu. 
  • Filifili se filifiliga Auala totogi. 
  • I tafatafa o le auala totogi e te manaʻo e faʻatulaga mo totogi e leai ni fesoʻotaʻiga, filifili Fa'aaga totogi e leai se feso'ota'iga. 
  • E tusa ai ma faatonuga totogi fa'amaonia le auala. 
  • Filifili la se filifiliga Seti ma fa'amaonia fa'amatalaga pepa e pei o le masina ma le tausaga fa'amaonia ma le CVC code. 

O le fa'amaoniga o le faiga lea e puipuia ai e le faletupe lau teugatupe. Fa'alagolago ile faletupe fa'apitoa, e mafai ona e fa'aogaina le tele o filifiliga. O le fa'amaoniga e lafo e lau faletupe, ae le o le Google Pay. Ose manatu lelei fo'i le siaki pe o iai sau numera telefoni fa'aonaponei ma tuatusi imeli i lau faletupe ina ia mafai ai ona e mauaina tulafono laiti. A uma ona e mauaina le code, aua neʻi galo e tuʻuina i totonu ole Google Pay app.

O le fa'amaoniga lelei e ala i le i-meli po'o le fe'au tusitusia. A e fa'amaonia lau kata i lenei auala, o le a tu'uina atu e le faletupe ia te oe se fa'ailoga fa'amaonia i totonu o minute. E mafai ona e vala'au le faletupe ma maua sa'o le code. O nisi faletupe e ofoina atu foi le filifiliga e talosagaina se toe valaau e ala i le Google Pay. E mafai fo'i ona e fa'amaonia le auala e totogi ai e ala i lou saini i totonu ole talosaga a lau faletupe. Afai e te le faʻapipiʻiina le app, o le a talosagaina oe e faʻapipiʻi. Ona mafai lea ona e toe fo'i i le Google Pay app. 

A e setiina totogi e leai ni feso'ota'iga ile Google Pay, e otometi lava ona fa'aopoopo lau auala totogi ile fa'atulagaina o lau masini Android. Ae peita'i, afai e te uninstall le app, o lau auala totogi o le a tumau i lau masini ma e mafai ona fa'aauau ona fa'aoga. Afai e te aveese le auala totogi mai le Google Pay talosaga, o le a otometi lava ona aveese mai le masini lava ia. E tele atu filifiliga mo le setiina o le auala e totogi ai. Ma o loʻo faʻamatalaina iinei e naʻo le tasi le auala e mafai ai. E mafai foi ona e tap Add auala totogi, Add card, ona sosoo ai lea ma le auala totogi saʻo i luga o le fale o le talosaga.

Totogi e faioloa ma faleoloa 

O le totogi lava ia e matua faigofie lava. Na'o le ala i luga ma tatala le telefoni, e te le tau faia lena mea mo tupe laiti. E te le mana'omia le tatalaina o le Google Pay app. Ona e tuʻuina atu lea o le pito i tua o le telefoni i le tagata faitau totogi mo ni nai sekone. O le a aliali mai se faailoga siaki lanu moana pe a uma ona totogi. O nisi faleoloa o lo'o fa'aogaina polokalame tuai e mana'omia ai se PIN po'o se saini. I lenei tulaga, mulimuli i faatonuga i luga ole lau.

Samsung telefonipoto Galaxy e mafai ona e faʻatau mo se faʻataʻitaʻiga iinei

O aso nei e sili ona faitau

.