Tapuni fa'asalalauga

O loʻo faʻamoemoeina e faʻalauiloa e Samsung le sui i ana telefoni feaveaʻi manuia i lenei tausaga Galaxy Z Fold3 ma Z Flip3. O lea ua faaali mai o ia i luga o le ea informace, o le Korean tech giant ua sauni e faʻaalia se isi "bender" i lenei tausaga, ae le o se mea.

E tusa ai ma le taʻutaʻua leaker Ice universe, o loʻo galue Samsung i luga o se telefoni ma se faʻaaliga faʻaalia o le a faʻalauiloaina i le afa lona lua o lenei tausaga. Sa ia fa’asalalauina fo’i se ata i luga o lana Twitter account o lea masini, o lo’o ta’ua o le igoa o le Diamond, o lo o umia e se tasi o tagata faigaluega a le kamupani. E leai se isi mea ua iloa e uiga ia te ia i le taimi nei.

E tusa ai Galaxy Z Fold4 ma Z Flip4, matou te le iloa tele i latou i le taimi nei, ae sili atu nai lo le "Diamond". O telefoni o le a faʻamalosia e Qualcomm o loʻo oʻo mai le Snapdragon 8 Gen 1+ (e taʻua foi o le Snapdragon 8 Gen 1 Plus), e tusa ai ma lipoti le aloaia. O le lona fa o augatupulaga o le Fold ua fai mai e maua se stylus tuʻufaʻatasia ma se augatupulaga fou o tioata puipui UTG, o le Flip lona fa e tatau ona i ai se faʻaaliga sili atu i fafo (e faʻapea e le itiiti ifo i le 2 inisi le lapopoa; o le "tolu" e 1,9 inisi). O "puzzles" uma e lua e faʻamoemoe e faʻafeiloaʻi ia Aukuso poʻo Setema.

O aso nei e sili ona faitau

.