Tapuni fa'asalalauga

O le isi taʻaloga taʻutaʻua mai faʻasalalauga tetele o loʻo sau i telefoni feʻaveaʻi. E ui lava o le taimi lenei e le o se faʻailoga piliona-tala, o tagata fiafia o roguelikes eseese ma roguelites o le a mautinoa lava latou iloa le igoa o le taʻaloga. Monster Train mai le atiaʻe o Shiny Shoe o loʻo faʻaauauina le tu masani a card roguelites e faʻavae i luga o le faʻalotu nei Taofia le Tau. Na fa'aalia i luga o lau pa'i i le tausaga talu ai, le suiga a Monster Train mai fa'amafanafanaga i telefoni fa'atasi Androide lua tausaga i le taimi nei.

I le taimi nei, o le tele o kopi eseese o le Slay the Spire ua uma ona taʻua na faʻaalia ile Google Play. O lea e tatau ai ona tatou faʻailoa atu e ui lava o Monster Train e faʻavae i luga o se taʻaloga taʻutaʻua, e faʻaleleia ana masini i se auala e fatuina ai se taʻaloga muamua, ae sili atu i mea uma e sili ona fai ma vaisu, taʻaloga. E oʻo lava i le Monster Train, o le ae fausia faʻapitoa se faʻailoga mai kata e ofoina faʻafuaseʻi. Ae ui i lea, o nei mea e le gata o loʻo faʻatusalia ai osofaʻiga eseese ma togafiti. O le tosinaga autu o le taʻaloga o le faʻamamafa i le faʻatulagaina o kata o iunite eseese.

O loʻo e tau faasaga i fili i luga o se nofoaafi fogafale tele o loʻo faanatinati atu i le saoasaoa tele i seoli lava ia. O lau galuega la o le puipuia lea o fili mai le faʻaumatiaina o le tioata, lea o loʻo i le pito i luga ole locomotive. I le taimi lava e tasi, o le taʻaloga e ofoina atu se filifiliga o vaega eseese e fa faʻatasi ai ma masini e matua ese lava. Matou te le o iloa tonu le aso tuʻuina atu o le telefoni feaveaʻi. E oʻo mai i le taimi nei, ua naʻo le au atiaʻe na faʻaalia o se telefoni feaveaʻi o Monster Train o loʻo galue malosi.

O aso nei e sili ona faitau

.