Tapuni fa'asalalauga

O le vaiaso na teʻa nei na matou lipotia ai o loʻo galue Samsung i se sui o le telefoni feaveaʻi i le tausaga talu ai Galaxy XCoverPro. O lenei, o le XCover Pro 2 ua faʻaalia i le Geekbench benchmark, faʻaalia, faatasi ai ma isi mea, o le a le chipset e faʻamalosia ai.

E tusa ai ma le Geekbench 5 benchmark database, o le XCover Pro 2 o le a faʻaaogaina se mea tuai, ae o loʻo lava pea le malosi, ogatotonu o le Snapdragon 778G chipset (o le a oʻo mai. Galaxy A73). E le gata i lea, o le database na faʻaalia ai o le telefoni o le a faʻapipiʻiina i le 6 GB o le RAM ma o le a faʻaogaina le polokalama Androidu 12. I le su'ega tasi-autu na maua ai 'ai e 766 ae o le su'ega multi-core na maua ai 'ai e 2722.

E leai se isi mea e iloa e uiga i le telefoni i le taimi nei, peitaʻi e sili atu nai lo isi faʻataʻitaʻiga i le faasologa Galaxy O le XCover o le ai ai se maa sui ma IP68 tikeri o le puipuiga ma MIL-STD-810G tulaga faamiliteli o le tetee. E tusa ai ma lona muamua, e mafai foi ona faʻamoemoeina o le a maua e le uaina se faʻaaliga LCD ma se faʻailoga o le itiiti ifo i le 6,3 inisi, a itiiti ifo ma se mea pueata tua lua poʻo se faitau tusi tamatamai lima faʻapipiʻiina i le ki mana. E le o iloa i le taimi nei po o afea e tatala ai, ae talu ai ona e leʻi aliali mai i soʻo se faʻamaumauga o tusipasi, masalo o le a le maua i nai vaiaso o lumanaʻi.

O aso nei e sili ona faitau

.