Tapuni fa'asalalauga

E foliga mai o loʻo i ai se feeseeseaiga e uiga i le faʻagasologa o taaloga i luga o telefoni Galaxy ogaoga tele o loʻo faia e Samsung ni laasaga vave e faʻaleleia ai. E le'i leva ona tu'uina atu se fa'afouga e fa'amuta ai le pa'u i le fa'atinoga o ta'aloga aemaise lava mo le fa'asologa Galaxy S22 i Korea, na amata foʻi ona faʻalauiloa e Samsung i Europa. 

Samsung Game Booster poʻo le Game Optimization Service (GOS) o loʻo tamoʻe i tua aʻo taʻalo suafa manaʻomia i masini. Galaxy, taofia i latou mai le faʻaaogaina o le malosi atoatoa o latou PPU ma GPU. E mafua ona e faapaleni le vevela o le telefoni ma le ola maa i se paleni lelei. I le laina Galaxy Ae ui i lea, o le S22 na maua e faʻagesegese ai taʻaloga e sili atu nai lo fuʻa muamua ma lenei foliga, faʻaosofia Samsung e tuʻuina atu se faʻafouga patch.

I le Aso Faraile, na matou iloa ai o le faʻafouga na tuʻuina atu mo le maketi i totonu o Korea, ae o lea ua taunuu mai i Europa. O lea e tusa ai ma le changelog, o le GOS system o le a le toe faʻatapulaaina le tele o faʻatinoga o taʻaloga, e ui lava o le a "sili ona lelei" pe a amata ona vevela lau masini. Peita'i, ua saunia e Samsung se isi fa'atonuga o le ta'aloga ta'aloga ta'aloga mo i latou e manana'o i se fa'ata'ita'iga sili ona vave e mafai ona fai ma e le manatu i le fa'avevela po'o le fa'amama vave o le maa.

Ina ia fa'aogaina le ta'aloga ta'aloga, swipe i luga mai le pito i lalo o le lau a'o tamo'e le ta'aloga ma filifili le Ta'aloga Fa'aoso aikona i le tulimanu agavale pito i lalo o le lau. O iinei e te maua ai le tele o filifiliga e faʻaleleia atili ai lou poto masani i taaloga, mo se faʻataʻitaʻiga e mafai ona e tape faʻamatalaga aʻo faʻagasolo le taʻaloga. Ae ui i lea, o le faʻafouga fou e faʻaleleia ai le faʻatinoga o mea puʻeata. E mo oe Galaxy S22, S22+ poʻo le S22 Ultra ua uma ona faʻafouga fou ma firmware version S90xxXXu1AVC6 avanoa, e mafai ona e siaki i totonu Fa'atonu ma le lisi Aktualizace software.

Samsung Galaxy Mo se faʻataʻitaʻiga, e mafai ona e faʻatau le S22 Ultra iinei 

O aso nei e sili ona faitau

.