Tapuni fa'asalalauga

Galaxy Watch4 a Galaxy Watch4 Classic o le taimi nei o le smartwatch sili ona lelei ma se faiga faʻaogaina Wear OS, faʻafetai i le mamanu sili, faʻaaliga sili ona lelei, tupe meataalo vave ma nisi mea faʻapitoa e pei o le fuaina o gaʻo o le tino, faatasi ai ma isi mea. Ae ui i lea, e foliga mai e le manaʻo Samsung e malolo i luga o ana laurels ma le isi augatupulaga Galaxy Watch fai mai ua fa'amoemoe e fa'aauupegaina i se isi galuega fa'alesoifua maloloina tulaga ese.

E tusa ai ma le upega tafaʻilagi a Korea ETNews, latou te Galaxy Watch5 e iai se masini e fua ai le vevela. O lona uiga o le a mafai e le uati ona mata'ituina le vevela o le pa'u o le tagata fa'aoga ma fa'ailoa ia i latou pe iai ni fa'ailoga fiva. Talu ai ona o le vevela o le paʻu e mafai ona aʻafia i mea eseese, e aofia ai le faʻamalositino poʻo le susulu o le la, Apple ma Samsung e oʻo mai i le taimi nei ua aloese mai le faʻaogaina o fuamoa i totonu o latou matamata. Ae ui i lea, e foliga mai na faia e le Korea tekinolosi se auala fou e fua ai le vevela sili atu saʻo.

E le gata i lea, o loʻo taʻua e le 'upega tafaʻilagi o le isi augatupulaga o headphones Galaxy E mafai e Buds ona fa'atino galuega e mata'ituina ai le vevela e ala i umi galu infrared e sau mai le taliga taliga. Fai mai le fa'auluuluga e fa'alauiloa i le afa lona lua o le tausaga. O le maketi faaeletonika faʻaogaina na faʻatupulaia i le 2020% i le 50 ma le 20% i le tausaga talu ai. O loʻo faʻamoemoe Samsung e vaʻaia le faʻatupulaia o numera lua i lenei tausaga, fesoasoani i le faʻaleleia atili o le soifua maloloina ma le faʻaleleia o foliga.

O aso nei e sili ona faitau

.