Tapuni fa'asalalauga

I le amataga o le vaiaso, o se manatu fa'aalia o le telefoni fe'avea'i na oso i luga o le ea Galaxy Mai le Fold4 e le leaker Waqar Khan. I le taimi nei, o le tusitala lava lea e tasi na faʻasalalau atu le tele o ata faʻataʻitaʻiga sili ona lelei o le foliga o le fa-tupulaga Fold e ono foliga mai.

Afai o fa'aliliuga e fa'aalia ai le mamanu mulimuli o le 'jigsaw' o lo'o lumana'i, o le a fa'aaogaina se mea pu'eata i tua e pei o le telefoni. Galaxy S22Ultra, pe a tu na o masini taʻitoʻatasi (tolu aemaise lava iinei) (ma oʻo mai ai i fafo mai le tino). O le masini, e pei o augatupulaga ua mavae o le Fold, e iai se vaapiapi fafo faʻaaliga e iai ni bezels manifinifi. O ata o loʻo faʻaalia ai le telefoni i lanu uliuli, siliva ma le apamemea.

O le fa'aleleia atili o le mamanu o le "fa" e mafai ona avea ma avanoa mo le S Pen stylus. E ui lava o lona muamua o le telefoni feaveaʻi muamua a Samsung lea e fetaui ma se peni, ae leai se isi avanoa e teu ai, faʻatapulaʻaina lona faʻaogaina. O Galaxy E leai se mea e iloa e uiga i le Fold4 i le taimi nei, e oʻo lava i lenei igoa e leʻo aloaia (ae e foliga mai e sili atu). I soo se tulaga, e toetoe lava a mautinoa o le a faʻamalosia e le Qualcomm's flagship chip ma o le a sili atu le umi e pei o le "tolu". E mafai ona fa'alauiloa ile taumafanafana.

O aso nei e sili ona faitau

.