Tapuni fa'asalalauga

I nai vaiaso talu ai, na matou faʻailoa atu ia te oe o Samsung o loʻo galue i luga o se telefoni fou 5G telefoni Galaxy M23 5G. O lea ua faaali mai o ia i luga o le ea informace e uiga i lanu o le a maua i Europa.

E tusa ai ma le upega tafaʻilagi Galaxyclub.nl, lea e taʻua ai le SamMobile server, se Galaxy O le M23 5G o le a ofoina atu i lanu e lua, lanumoana lanumoana ma lanu meamata. Mo faʻatusatusaga - o lona muamua Galaxy M22 sa maua i lanu uliuli, paepae ma lanu lanumoana.

E tusa ai ma faʻamatalaga eseese, o le telefoni o le ai ai le Snapdragon 750G chipset, o le Super AMOLED faʻaaliga ma le 90Hz refresh rate, 4 poʻo le 6 GB o le RAM, o le quad camera, o le 3,5mm jack, o se maa e mafai ona le itiiti ifo i le 5000 mAh. ma se faiga fa'aoga Android 12 fa'atasi ai ma fa'atonuga Tasi UI 4.0 pe 4.1.

E le o manino i le taimi nei po o afea latou te faia ai Galaxy O le M23 5G e mafai ona faʻalauiloa, ae foliga mai o le a le oʻo i le afa lona lua o le tausaga. E foliga mai o le a avea ma se tasi o telefoni 5G sili ona taugofie o loʻo saunia e Samsung mo lenei tausaga.

O aso nei e sili ona faitau

.