Tapuni fa'asalalauga

O talosaga fou ma manaia e fa'aopoopo i le Google Play store i aso uma. Matou te filifilia mo oe mea e tatau ona e le misia, o lea e te maua ai i taimi uma 5 tusi manaia i le Google Play store.

Fa'atonu Ata Fa'amaneta: Fa'afouga Ata

Magic Photo Editor:Foto Repair, ioe, o se talosaga mo le faʻasaʻoina o au ata. I le faaopoopo atu i fetuunaiga masani e pei o ata feliuliuaʻi, suiga o le susulu, faʻatusatusaga poʻo le saturation lanu ma le faʻaogaina o filiga, e mafai ai ona e toe faʻaleleia ata tuai e faʻaaoga ai se meafaigaluega e faʻaogaina ai le atamai faʻapitoa. E fa'apupulaina ai ata tuai ma sili atu ona moni, fa'aopoopo i ai le lanu ma fa'ateleina ai ina ia fa'afaigofie ona lolomi. O le app e leai se totogi ma e iai fa'asalalauga.

La'uina ile Google Play

Speed ​​Cleaner Pro

E te mana'o e tamo'e vave lau telefoni, fa'aitiiti le maa ma 'aua ne'i fa'aalia ni fe'au ita? Ona mafai lea o le Speed ​​​​Cleaner Pro mo oe. O se meafaigaluega aoga tele e faʻaleleia ai le faʻatinoga o lau telefoni, faʻasaʻoloto avanoa ma poloka faʻamatalaga e le manaʻomia. Faatasi ai ma isi mea, e ofoina atu le galuega o le mataʻituina o le faʻaogaina o le gaosiga, pulea o faʻamatalaga o talosaga faʻapipiʻi, vave ma faigofie le faʻaaogaina o talosaga e le manaʻomia, faʻamalo saogalemu o faila tuai pe le faʻaaogaina, ma le galuega o le faʻamamaina o le cache. O le app e leai se totogi ma o loʻo i ai faʻasalalauga ma faʻatauga i-app.

La'uina ile Google Play

Fuafuaga – mo galuega i aso taitasi

O e su'e se fa'atulagaina o galuega manino ma faigofie? Ona iai lea o le Fuafuaga - mo galuega i aso taitasi mo oe. O le talosaga e mafai ai ona e faia ni galuega se tele i aso uma ma siaki i latou i le vaiaso, masina poʻo le tausaga, filifili le taua o le galuega ua uma ona faia, faʻasaʻo le igoa o galuega i le lisi pe faʻasoa le faʻailoga o le numera o galuega maeʻa. ma uo. O lo'o ofoina mo le leai o se totogi ma o lo'o iai fa'asalalauga ma ofo atu fa'atauga i-app.

La'uina ile Google Play

Fa'aopoopo le Volume booster, XBooster

E te lagona e pei o taʻaloga, musika, ata tifaga ma isi faʻasalalauga i luga o lau telefoni e le lava le leotele e tusa lava pe maualuga le leo? Ona mafai lea ona fesoasoani le Extra Volume Booster application, XBooster, lea e mafai ai ona e faʻateleina le leo mai faʻasalalauga uma ma le leo leo e oʻo atu i le 200%. E le gata i lea, o lo'o ofoina atu ai se fa'amalo leo mo headphones ma sipika, le mafai ona tu'u le leo e ta i tua po'o luga o le lau loka, po'o se va'aiga lelei fa'atino alaleo leo. O le app e leai se totogi ma e iai fa'asalalauga.

La'uina ile Google Play

Twilio Authy 2-Factor Authentication

I Google Play o le ae mauaina le tele o talosaga mo faʻamaoniga lua-laasaga, e oʻo lava ia Google e ofoina atu le tasi. Ae ui i lea, o le faʻamatalaga mulimuli o aso nei, o le Twilio Authy 2-Factor Authentication application, e ofoina atu se avanoa sili nai lo fofo mai Google ma isi - e mafai ona teuina au faʻamatalaga. Ole mea lea e mafai ai ona e fa'asolo mai le telefoni i le telefoni po'o le laulau i le papalama i le tele o tausaga ma maua pea le avanoa i tala na e teuina i totonu o le app. Twillio e ofoina fua.

La'uina ile Google Play

O aso nei e sili ona faitau

.