Tapuni fa'asalalauga

Ina ua faalauiloa e Microsoft i le ogatotonu o le tausaga talu ai Windows 11, ua folafola mai o lana faiga fou o le a lagolagoina androidtalosaga. Ole taimi nei ua fa'alauiloa e Google le ulua'i fa'aaliga beta ole Google Play Games store mo tagata fa'aoga filifilia.

O le beta muamua o Google Play Games o loʻo avanoa nei faʻapitoa mo tagata faʻaoga i Hong Kong, Korea i Saute, ma Taiwan. O isi atunuu e tatau ona mulimuli vave. O le beta e aofia ai le aofaʻi o 12 taʻaloga, e aofia ai le Asphalt 9, Gardenscapes poʻo Homescapes.

O taʻaloga o le a mafai ona taʻalo i luga o lau paʻi faʻapea foʻi ma le faʻaogaina o le piano ma le isumu, ma ua folafola mai e Google "taaloga e le faʻalavelaveina i le va o telefoni, papalama, Chromebook ma PC ma Windows". O tagata taaalo o le a le toe leiloa a latou taʻaloga alualu i luma poʻo taunuʻuga pe a fesuiaʻi i le va o masini, e tatau ona galulue mea uma ma le Google Play Games profile.

Laiti mana'oga e fa'agaoioi ai Ta'aloga Google Play Windows o: Windows 10 i le v2004 ma mulimuli ane pe Windows 11, o le octa-core processor, o se kata faʻataʻitaʻi "malosi malosi" ma se SSD ma le laʻititi avanoa e maua ai le 20 GB. Afai Google i luga Windows o le a fa'afaigofieina fo'i mea e le o ta'aloga androidO talosaga, po'o le fa'amoemoe e fa'agata le lagolago i ta'aloga, e le o manino i le taimi nei.

O aso nei e sili ona faitau

.