Tapuni fa'asalalauga

O le isi telefoni feaveai a Samsung mo le vasega ogatotonu o le a Galaxy A53, lea ua uma ona tatou iloa nisi informace, ma pe faape'ī foliga. O lea ua aliali mai le telefoni i le lauiloa Geekbench benchmark, lea na faʻaalia, faatasi ai ma isi mea, o le a le chipset o le a faʻamalosia e, poʻo le tele o le faʻaogaina o le manatua.

 

Galaxy E tusa ai ma le Geekbench 53 benchmark, o loʻo lisiina i lalo o le igoa code SM-A5U (o le faʻasologa lea e faʻamoemoe mo le US), o le A536 o le ai ai se octa-core Exynos 1200 chipset (lua o nei 'au e taʻavale i le taimi ole 2,4. GHz, o le isi i le taimi ole 2 GHz), 6 GB o le faʻaogaina o manatuaga, lua augatupulaga o le ata tuai o Mali-G68 ma Androidem 12. A leai, na maua e le telefoni 690 points i le suʻega tasi-core, ma 1846 points i le suʻega tele-core, o lea o le a le fetaui mo taaloga mamafa.

Sui i se manuia tele Galaxy A52 e tusa ai ma leaks i le taimi nei, o le a maua se Super AMOLED faʻaaliga faʻatasi ma se diagonal o le 6,5 inisi, FHD + iugafono ma 120Hz refresh rate, o se mea pueata quad ma le 64MPx leo autu, IP68 tikeri o le puipuiga, o se i lalo-faaaliga tamatamailima faitau, leo leo failauga, lagolago mo fesoʻotaʻiga 5G ma se maa e mafai ona gafatia 5000 mAh. E le pei o lona muamua, e foliga mai e leai se 3,5mm jack. E mafai ona fa'alauiloa i le amataga o le tausaga fou.

O aso nei e sili ona faitau

.