Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: E mafai ona e mauaina se pusa telefoni mo telefoni uma. Ae o le sailia o le mea sa'o o se isi tala. E tele naua mamanu, lanu ma sitaili e mafai ona faigata ona filifili na o le tasi. O iinei o le a matou fesoasoani ia te oe i nisi o taiala.

image001

Puipuiga

O se mea taua lea e mafaufau i ai pe a e manaʻo e tumau lau telefoni i se vaega e tasi. E eseese ituaiga o pusa telefoni e filifili mai ai. O se pusa pa'u e tu'uina atu ia te oe le puipuiga sili, ae e sili atu foi ona se'e ese mai ou lima. E le gata i lea, ia mautinoa o le a fetaui lau telefoni i lenei ituaiga o pusa aʻo leʻi faʻatau, aua o nei mataupu e masani ona sili atu nai lo isi. O le atigi palasitika manifinifi malo e mafai ona e maua ai se puipuiga faaopoopo mai patupatu ma maosiosia, ae o le a matua lavea e fai ai soʻo se faʻaleagaina moni. O le itu leaga i lenei mataupu? E le taofia le lau mai le gau. O se pusa silicone e maua ai e lau telefoni se puipuiga mai le te'i, palapala, ma le vai, ae o le pito sili ona leaga o le a e tu'u lau telefoni i lenei ituaiga o pusa, e faigofie ona pa'u ese mai lou lima.

tau

E mafai ona e mauaina pusa telefoni e fetaui ma paketi uma. Afai o lo'o e su'eina se mea e le taugata, e tele naua filifiliga i lau faleoloa fa'alenu'u. Ae afai e te manaʻo e faʻamautinoa e lelei le tulaga o le pusa ma o le a puipuia lelei lau telefoni, atonu e sili atu le faʻatau i luga ole laiga. Afai e te filifilia se faleoloa i luga ole laiga, e te maua nisi filifiliga ma e mafai foi ona e faitau faʻamatalaga mai tagata faʻatau oe na faʻatau muamua le mataupu.

Faiga

Mafaufau i lou lava tofo pe a su'e se pusa telefoni fou. Filifili se mea e fetaui ma ou fiafiaga ma lou olaga. Manatua o nisi sitaili e sili atu ona fetaui mo alii, ae o isi e foliga sili atu i luga o telefoni a tamaitai. E leai se maasiasi i le fiafia i se mataupu e iai se mea manaia pe malie, ae afai e te manaʻo i mea sili atu ona ogaoga ma pisinisi, e sili le aloese mai fugalaʻau faʻafefe ma lanu susulu.

Lanu

O le lanu uliuli e mafai ona fa'alelei ma fa'apitoa lau telefoni, ae e le o taimi uma e sili ona lelei. O nisi taimi e te manaʻo e faʻaalia ou uiga, o lona uiga o le filifilia o se mataupu i se tasi o lau lanu e sili ona e fiafia i ai. E iai pusa piniki, pusa lanu viole, pusa lanumoana ... e te ta'ua! Tau lava o le taumafai e 'aua ne'i filifilia so'o se lanu o le a fete'ena'i ma isi au 'ofu. Afai e te matua le iloa pe o le a le lanu e te filifilia, o se pusa telefoni manino o se filifiliga foi.

image002

Přizpůmasusuí ma fa'asinomaga 

Afai o oe o le ituaiga foafoa, atonu o se pusa telefoni e iai au lava ata po'o ata o le a sili atu nai lo se mataupu e aunoa ma se pa'i patino. E tele 'upega tafaʻilagi e mafai ona e lolomi ai ata e te fiafia i ai i luga o se pusa telefoni. Afai e le tele sou avanoa mo ata, e tele fo'i filifiliga lelei e mafai ona e fa'aopoopoina ai se monogram faigofie po'o se fa'amatalaga.

Aua nei galo e siaki le pito i tua o le pusa telefoni! O le tele o kamupani e ofoina atu mamanu lolomi i itu uma e lua, o lea ia mautinoa e te maua se mea e foliga lelei mai itu uma.

Závěr 

E eseese uma telefoni ma e le o tulaga uma e fetaui ma faʻataʻitaʻiga uma. Mo se faʻataʻitaʻiga, Huawei p30 mo mataupu e le mafai ona deployed i p30 telefoni. A'o le'i fa'atau se atigipusa mo lau telefoni, ia mautinoa e siaki ituaiga 'ese'ese o pusa telefoni se'ia e maua le mea sa'o mo oe.

O aso nei e sili ona faitau

.