Tapuni fa'asalalauga

O loʻo iai ni faʻamatalaga e uiga i le taunuuga o le faasologa mo sina taimi Galaxy Fa'amatalaga. I nai aso talu ai na matou lipotia ai e leʻi faʻafouina e Samsung le faʻailoga i luga, o lona uiga e le o toe faʻamoemoeina i se taimi umi. O lea la ua aliali mai se fe'au i luga o le ea e uiga i le fe'au fou Galaxy Ua amata ona galue le Note.

O le tusitala o lenei lipoti, poʻo se tweet, o le faʻaaloalogia leaker Ice Universe, o loʻo taʻua se punaʻoa faʻatau. Afai o le fou Galaxy Fa'amatalaga o le a ta'ua Galaxy Faʻamatalaga 21 poʻo le Faʻamatalaga 22 ma pe o le a maua i le tele o fesuiaiga e pei o le augatupulaga muamua e le o manino i le taimi nei. Ae ui i lea, e tatau ona taunuu i le tausaga fou.

Le tupulaga mulimuli Galaxy Le Note - Note 20 - na faʻalauiloaina i le tausaga talu ai, ma e ui lava e leʻi faʻaalia manino e Samsung o le faasologa, lauiloa e le gata i le au pulega, ua oti, o nisi faʻailoga e faʻasino atu i sea avanoa.

I le amataga o lenei tausaga, na fai mai ai se pule e le o taʻua o le Korean tech sa faasilasilaina o le a faʻalauiloa e le kamupani se fou. Galaxy Na te le faʻalauiloaina le Note aua na ia fai mai o le a faigata ona faʻamatuʻu le tele o telefoni feaveaʻi ma S Pen fetaui i le tausaga e tasi (o lona uiga Galaxy S21 Ultra ma Galaxy Mai le Gagau 3). O le faʻalavelave faʻafuaseʻi o chip i le lalolagi atonu na iai foi sona sao.

Ae mo le le toe faʻafouina o le faʻailoga, LetsGoDigital na faʻailoa mai o lona resitalaina e aoga seia oʻo ia Aperila 2023, o lona uiga e mafai ona tatou faʻatali mo le itiiti ifo ma le lua isi augatupulaga. Galaxy Manatua.

Le lauiloa YouTuber Jimmy Is Promo na sau ma faʻamatalaga manaia, e tusa ai ma le Samsung o le a sosoo ai Galaxy S ma Note e fesuia'i i tausaga ta'itasi. A uma mea uma, o se mea lea na talosagaina e le toʻatele o tagata fiafia i aso ua mavae.

O aso nei e sili ona faitau

.