Tapuni fa'asalalauga

O loʻo faʻaauau pea e Samsung ona faʻasalalau le puipuiga o Setema i le tele o masini. O se tasi o ana mea fou e mauaina o le telefoni feaveaʻi Galaxy Mai le Gagau 3.

Fa'afouga fou mo Galaxy O le Z Fold 3 o lo'o tauaveina le firmware version F926BXXU1AUHF ma o lo'o avanoa nei i Ausetalia. E tatau ona faalautele atu i isi atunuu i aso a sau. E le'o maua ana fa'amatalaga fa'amatalaga, ae e foliga mai o le a aumaia "fa'atonuina" fa'atonuga fa'apipi'i lautele ma fa'aleleia le mautu o masini fa'atasi ai ma se fa'amaufa'ailoga fou.

 

Ua uma ona faʻasalalau e Samsung le mea na faʻaleleia e le puipuiga o Setema. E aofia ai faʻaleleia mo le tele o faʻaoga, e aofia ai ma mea taua e tolu na v Androidna maua oe e Google, ma fofo mo le aofaʻi o faʻafitauli 23 na maua e Samsung i lana polokalama. O le tasi na faʻatagaina le pulea le lelei o le avanoa i le Bluetooth API, tuʻuina atu i talosaga e le talitonuina le mafai ona maua faʻamatalaga e uiga i ai informace.

O le tele o masini, e aofia ai telefoni, ua uma ona maua le puipuiga o Setema talu mai le faaiuga o Aukuso Galaxy S20 FE, Galaxy A52, Galaxy A72, Galaxy S10 Lite, isi "puzzles" Galaxy Mai le Flip a Galaxy Mai le Flip 3 ma le faasologa Galaxy S21, Galaxy S20, Galaxy S10 ia Galaxy Faaaliga 20.

O aso nei e sili ona faitau

.