Tapuni fa'asalalauga

Ole feso'ota'iga ta'uta'ua ile lalolagi ole WhatsApp ole a fa'amuta le lagolago mo lomiga tuai Androidu, o lona uiga o nisi Samsung smartphones o le a le toe fetaui ma ia Galaxy. Aemaise lava, o le lagolago e muta mai ia Novema 1.

WhatsApp o le a taofia faapitoa le galue i luga androidovh, ma o lea i Galaxy telefonipoto, fa'atasi ai ma fa'amatalaga Androidmo 4.0.3 Ice Cream Sandwich ma muamua atu.

Telefonitelefoni Galaxy, lea e faaauau pea Androidi luga ole Ice Cream Sandwich pe muamua atu, laki e le tele. E oo lava i le uluai Galaxy Na maua e le Note se faʻafouga i le tele o tausaga talu ai i Android Jelly Bean, o lea afai o loʻo faʻaaogaina e se tasi o outou le "fuʻa" muamua a Samsung ma le lagolago a S Pen, o le a galue pea WhatsApp (mo le taimi nei).

Tagata fa'aoga telefonipoto Galaxy, o loʻo aʻafia i lenei feʻau ma e le suia a latou telefoni ia Novema 1, o le a le mafai ona faʻaogaina le telefoni feaveaʻi o WhatsApp. Afai latou te le mana'o e leiloa a latou fe'au, e mafai ona latou toe fa'afo'i i luga ole Google Drive.

Android 4.0 Ice Cream Sandwich na tatalaina i le toeitiiti atoa le sefulu tausaga talu ai ia Oketopa 2011. O le tele o tagata faʻatau Samsung ua faʻaleleia a latou telefoni ia le itiiti ifo ma le tasi talu mai lena taimi, ae afai o oe o se tasi oi latou e leai, taʻu mai ia i matou le mea o loʻo i ai lou poto masani i le tagata faʻaoga. fa'amatalaga i lalo aafiaga i tausaga talu ai nei.

O aso nei e sili ona faitau

.