Tapuni fa'asalalauga

Samsung, pe a faʻaalia lana "puzzle" fou Galaxy Mai le Gagau 3 faatasi ai ma isi mea, sa ia mimita i lona tetee maualuga. O le telefoni o loʻo i ai le 10% sili atu le malosi o le Armor Aluminum frame, Gorilla Glass Victus tioata puipui, o se laupepa fou puipui o le faʻaaliga fetuutuunai e ofoina atu le 80% sili atu teteʻe, ma o loʻo i ai foʻi le vai e faʻatatau i le tulaga IPX8. O nei mea uma e foliga mai e matua folafola, ae faʻafefea ona faʻatino e le masini i tulaga o le tumau i le faʻatinoga? Na fa'ata'ita'iina e le kamupani inisiua a Amerika Allstate ma o ana fa'ai'uga e matua'i lelei.

E tusa ai ma le Allstate, o le tolu-tupulaga Fold o le taimi nei o le masini feaveaʻi sili ona umi. O le telefoni (i le tulaga tatala) na teteʻe lua mataua i luga o le sima malo mai le maualuga o le 1,8 mita e aunoa ma ni faʻafitauli tetele (na o ni nai maosiosia ma faʻaleagaina laiti i le faʻaaliga, sili atu pixels) ma sao i lalo o le vai i le loloto o le 1,5 m mo le 30 minute, ma faʻamaonia ai le moni o faʻamatalaga a Samsung e uiga i lona le susu.

I le suʻega lona tolu, o le pa'ū mai le maualuga o le 1,8 mita i le setete tapuni, e leʻi lelei le Fold 3 (o le faʻaaliga fafo na malepelepe e pei o le mata o le telefoni masani o le a malepelepe), ae o nei taunuuga e matua lelei lava.

O le Fold lona tolu na faia talu ai nei se suʻega "faʻasalaga", lea na faʻaalia ai, faatasi ai ma isi mea, o lona faʻaaliga i fafo e mafai ona ola mai le maosi mai tupe poʻo se ki e aunoa ma le tele o mea leaga.

O aso nei e sili ona faitau

.