Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: O musika o se vaega taua o o tatou olaga i aso taitasi. Mo lenei mafuaʻaga, o au meafaigaluega e le tatau ona leai ni lipine lelei, faʻafetai e mafai ona e fiafia e le gata i musika, ae faʻapea foʻi podcasts poʻo telefoni, e tusa lava po o fea e te i ai moni. Ua fiafia nei i le lauiloa tele Niceboy HIVE Podsie 2021, lea e tuʻufaʻatasia ai e le gaosiga saʻo gaioiga, foliga sili, leo manino tioata ma, sili atu i mea uma, o se tau maualalo. O lea se'i o tatou va'ava'ai fa'atasi po o le a le mea e mafai e lenei fa'ata'ita'iga ona fai.

Aemaise lava, o nei mea ua taʻua o le True Wireless headphones, lea e avea ai faʻafitauli ma se uaea lavelave ma mea o le taimi ua tuanaʻi. O le feso'ota'iga uaealesi ma se telefoni po'o se komepiuta feavea'i e fa'atinoina e ala i le tulaga fa'aonaponei Bluetooth 5.1. Ioe, i le tulaga o headphones, o le mea sili ona taua o lo latou leo. O lenei mea e tausia e le 8 mm avetaʻavale faʻatasi ma le MaxxBass tekinolosi, lea e faʻamautinoa ai e le gaosi oloa le tele o bass, faʻamalamalamaina ogatotonu ma maualuga maualuga. O codecs lagolago a le AAC ma le SBC e faʻamautinoa ai foi le mama ma le le faʻafefeteina. E mafai fo'i ona fa'amalieina le ola ma'a ofoofogia. E mafai ona e fiafia e oo atu i le 9,5 itula o le taimi e faalogo ai i luga o le totogi e tasi, lea e mafai ona faateleina i le 35 itula faafetai i le pusa e molia ai. O le toe molia e faia e ala i se feso'ota'iga USB-C fa'aonaponei.

O le HIVE Podsie 2021 headphones e talafeagai foi mo taʻaloga, ae latou te le fefefe i le afu poʻo le vai. E ofoina atu le puipuiga e tusa ai ma le IP54. E iai fo'i masini faaleotele leo lelei mo telefoni feavea'i e leai ni lima, pe a mautinoa e te talisapaia lo latou mafai ona fa'aitiitia le pisa. E le gata i lea, e mafai ona faʻaogaina le mea e taʻua o le atamai mo le faʻaogaina faigofie o le headphones. E mafai ona taulimaina le toe ta'alo, leo ma telefoni. O le HIVE Podsie 2021 faʻataʻitaʻiga e masani ona tau 999 pale, ae o lea e mafai ona e mauaina ma se faʻaitiitiga ofoofogia mo le itiiti ifo.

E mafai ona e faʻatau Niceboy HIVE Podsie 2021 headphones iinei

O aso nei e sili ona faitau

.