Tapuni fa'asalalauga

Ua toe ula Samsung ia Apple. O le taimi lenei, e faia i ni nofoaga pupuu e lua i le TV i le US, lea e faʻamalamalama manino ai afai o loʻo sailia e se tagata faʻatau se telefoni e sili ona lelei mea pueata, e tatau ona latou alu mo le iPhone 12 Pro Max. Galaxy S21Ultra.

O le ata muamua e fa'atusatusa ata o se sanuisi sisi na pu'eina e telefoni na ta'ua i luga. O le fa'ata'ita'iga sili ona maualuga o le fa'asologa o fu'a a Samsung o lo'o tu'uina mai ai fa'amatalaga sili atu ma sili atu ona manino lanu fa'afetai i le 108 MPx sensor. O le vitio lona lua, e faʻaaoga ai le faʻataʻitaʻiga o le masina, faʻatusatusa le gafatia o mea pueata - iinei Samsung faʻaalia le 100x zoom, pe a maua e le tagata faʻaoga le masina i lona alofilima. iPhone O le 12 Pro Max o loʻo vaʻaia le paʻu iinei ma lona 12x zoom.

Ina ia fetaui, 12x zoom e le lava mo soʻo se telefoni pe a oʻo i le pueina o ata o le masina. I le isi itu, o le iPhone 12 Pro Max e sili ona lelei Apple e mafai ona ofoina atu i le taimi nei i le matata o telefoni feaveaʻi, o lea e tatau ai ona sili atu le gafatia o lana mea pueata i le 2021.

Ae ui i lea, o ia "eli" a Samsung i Apple e le talafeagai i taimi uma. Tau lava manatua le tautoulu talu ai, ina ua ula le Korea tech giant i le Cupertino giant ona o le le aofia ai o se uta ma ana iPhones fou. E pei ona tatou iloa lelei, i ni nai masina mulimuli ane ma le faʻasologa fou o fuʻa Galaxy S21 ua tonu e faia lea lava laasaga.

O aso nei e sili ona faitau

.