Tapuni fa'asalalauga

Na faʻafuaseʻi ona faʻaopoopoina e Samsung le tele o telefoni feaveaʻi i lana lisi o masini o loʻo fuafua e tuʻuina atu i masina taʻitasi faʻafouga saogalemu. Aemaise lava, o le telefoni feaveaʻi faʻamoemoeina Galaxy A52 5G ma telefoni feaveai Galaxy Xcover 5.

Galaxy A51 a Galaxy O le A51 5G na faʻalauiloaina i le faaiuga o le 2019 ma, e le pei o ona muamua, na mulimulitaʻia le faʻasologa o faʻafouga taʻi kuata talu mai le aso muamua. O latou sui Galaxy Ae ui i lea, o le A52 5G e foliga mai o le a maua ni puipuiga fou i masina uma. E faapena foi le telefoni feaveai fou Galaxy Xcover 5, lea e tatau ona faʻamoemoeina, ona o loʻo lisiina o se Enterprise Model i luga o le lisi o loʻo taʻua.

 

E le o taua i le lisi Galaxy A52 i le LTE version, o lea e ono mafai ai e lenei fesuiaiga ona mulimulitaʻi i le faʻasologa o faʻafouga taʻi kuata. Po o le a lava le itu, e manino lava Galaxy A52 5G a Galaxy Xcover 5 na faʻapipiʻi vave i le lisi, o lea "i le faaiuga" atonu e ese mea uma.

O loʻo nofo filemu Samsung e uiga i le taimi o le a faʻalauiloa ai nei smartphones, Galaxy Ae ui i lea, e tusa ai ma faʻamatalaga le aloaia, o le A52 5G o le a faʻaalia ia Mati, i Galaxy E tatau ona tatou faʻatali mo ni nai masina mo le Xcover 5.

O aso nei e sili ona faitau

.