Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: O le faʻatauina o mea faʻaeletonika i luga ole totogi e le masani ai i aso nei. O nisi taimi o lenei auala o le faʻatupeina e mafai ona sili atu le totogi nai lo le faʻatauina o tinoitupe. E fa'apefea ona mafai ma o afea e aoga ai le fa'atauina o se telefoni fe'avea'i, papalama po'o se komepiuta feavea'i i luga ole totogi?

O le fa'atauina o mea fa'akomepiuta i luga ole totogi e le fa'apea na'o le fa'atulagaina o se nonogatupe. E mafai foi ona e totogiina i isi auala. E mafai ona e faʻaogaina, mo se faʻataʻitaʻiga, se faʻatau faʻatau i se faʻatau poʻo lisi. Na'o le su'eina o filifiliga ma filifili le mea sili mo oe.

E leai sau tupe? Fa'atau se telefoni feavea'i ile nonogatupe

Afai e te manaʻo i se nonogatupe feaveaʻi, e masani lava ona ofoina atu e le faletupe ia oe se tasi o nonogatupe vave overdraft po'o numera tala tupe, ae e mafai foi ona aoga nonogatupe e le o ni faletupe mai se tasi o kamupani e le o ni faletupe. Mafaufau lelei i le nonogatupe, filifili le mea e sili ona lelei mo oe ma faʻalogo i ai se aofaiga talafeagai o tului ma totogifuapauina.

iPod paʻi

E te le mana'o e totogi se mea fa'aopoopo? Maua se laulau i luga ole laiga

O loʻo iai foʻi le faʻatauga totogi nogatupe, ma o lea e tatau ai ona agai i ai ma le faaeteete tele. I le manatu o le ae faʻatau se laulau i luga ole laiga ma afai e te le lava mo lena mea, o le ae taofi le totogiina o le laulau ae toe faʻafoʻi e valea. E lua ituaiga o fa'atauga totogi.

  • Fa'atauga fa'aletupe e aunoa ma se si'itaga, o afea o le tau fa'atau e na'o le fa'asoa i luga o le tele o tupe fa'alemasina.
  • Fa'atauga fa'aletupe ile faiga ole nonogatupe pe a iai tagata fa'atauoloa i le va o oe ma le kamupani aitalafu.

E te mana'o e maua mea uma e aunoa ma se popole? Aumai se komepiuta feaveai e mautotogi

Afai e te pipii i faʻataʻitaʻiga lata mai o mea tau eletise, ona totogi lea e filifili se faʻatau e ofoina atu e le gata o le komepiuta mo le lisi. E mafai ona faʻatusatusa lea i le lisiina o se taavale. Mo se pili fa'alemasina, e te maua se telefoni fe'avea'i, komepiuta feavea'i po'o lau papalama ma e te le popole i se mea. O auaunaga uma e aofia ai inisiua e masani ona aofia i le tau o le lisi masina, o se avanoa sili lea mo le au faipisinisi ma le aufaioloa laiti.

Samsung Galaxy S10 Unsplash fb

Aisea e aoga ai le fa'atauina o mea tau eletise i luga ole totogi?

Maua se telefoni fe'avea'i, laulau po'o se komepiuta feavea'i i luga ole totogi e le na o se fofo mo i latou e leai ni tupe. O lenei filifiliga e aoga foi i se tulaga e lava au tupe e fai ai sau faʻatau, ae o le a le tele ni au tupe e totoe pe a uma ona totogi. O le a la le mea e fiu ai i tupe uma pe a mafai ona tausia lelei se tupe faaagaga ma i le taimi lava e tasi faʻatau saogalemu mea faʻaeletonika manaʻomia i luga ole totogi?

Ae manatua o le aitalafu lava, o le mafuaaga lena ia nafa ma manatua tulaga lamatia e ono tupu! Pe o lo'o e fa'atauina se telefoni fe'avea'i fou, papalama po'o se komepiuta, e tatau lava ona avea ma mea e mana'omia e aunoa ma se mea e le mafai ona e galue i le taimi nei. Afai e le lava au tinoitupe e fa'atau, aua le pipii i le fa'ata'ita'iga fou ma sili ona taugata o mea fa'aeletonika.

O aso nei e sili ona faitau

.