Tapuni fa'asalalauga

O le vaiaso na teʻa nei na manino ai o faʻataʻitaʻiga o le faʻasologa fou a Samsung Galaxy S21 i le Iunaite Setete, o le MST (Magnetic Secure Transmission) e leai se fesoʻotaʻiga o le totogiina o foliga o le Samsung Pay o loʻo misi. O lea la e foliga mai o le a le maua foi i isi maketi.

E tusa ai ma lipoti le aloaia, o le ai ai i Initia a itiiti mai, o lona uiga o tagata faʻaoga o le telefoni fou o loʻo i ai o le a le mafai ona faia ni totogi i nofoaga e leai ni masini NFC. E le gata i lea, e le o salalau tele iinei, ma e toʻatele tagata faʻalagolago i le MST. E pei ona taʻua e le upega tafaʻilagi a SamMobile, e le faigofie ona suʻesuʻe tonu poʻo fea maketi e maua ai telefoni Galaxy E maua e S21 le avanoa i lenei vaega ae o fea e leai. E le o taʻua e Samsung lenei mea i luga o ana upega tafaʻilagi.

E galue le MST e ala i le fa'ata'ita'iina o le fa'ailo fa'amaneta o se pepa fa'aaitalafu po'o pepa talatala i se masini Point of Sale (PoS), e mafai ai ona totogi e leai ni feso'ota'iga pe a le maua le NFC. E foliga mai e talitonu Samsung o le totogiina o telefoni feaveaʻi e ala i le NFC ua leva ona salalau ma e le o toe manaʻomia le MST i smartphones. A uma mea uma, o lenei mea o loʻo faʻamaonia foi i le mea moni na ia taofia le faʻaopoopoina o le gaioiga i ana matamata atamai i se taimi talu ai.

O aso nei e sili ona faitau

.