Tapuni fa'asalalauga

O telefoni fou a Samsung Galaxy S21 o le a fa'atau atu i le vaiaso a sau, ma e ui o le a maua e ala i faleoloa eseese, o nisi lanu lanu o le a maua fa'apitoa e ala i le faleoloa i luga ole laiga a le tech giant. E pei ona aliali mai i le taimi nei, o Samsung o loʻo taofia pea "i lalo o le afifi" se tasi lanu lanu o le S21 +, lea e taʻua o Phantom Green.

I le taimi o le faʻasalalauga faʻasalalauga, na faʻaalia ai e Samsung ni lanu eseese se lua - Phantom Gold ma Phantom Red. Ae peita'i, ina ua lisiina po'o fea masini e agava'a mo ponesi mua'i fa'atonu, na ta'ua fo'i e lana lala i Ausetalia se suiga lanu meamata o le fa'ata'ita'iga "Plus".

Ae ui i lea, e le pei o lanu auro ma lanu mumu ua taʻua muamua, o le ata o le lanu meamata o loʻo misi pea mai le upega tafaʻilagi aloaia a Samsung ma e le mafai ona faʻatonuina. Le itiiti ifo o le upega tafaʻilagi LetsGoDigital ua fatuina 3D faʻaliliuga o le mea e ono foliga mai.

Naʻo le faʻamalamalamaina - e le o se lomiga faʻapitoa, o loʻo taʻu manino mai e le lala a Ausetalia i lana lisi o le lanu lanumeamata o le S21 + o le a maua i le tutusa o mea e manatua ai (ie 8/128GB ma 8/256GB) e pei o isi lomiga o le telefoni ma o le a tutusa le tau (ie 1 poʻo 549 Ausetalia tala, tusa ma le 1 ma le 649 pale).

E le o manino i le taimi nei po o afea e maua ai le lanu fou. Afai e tatau ona avea ma se vaega o le mea na tupu muamua, e tatau ona faʻaalia i luga o le saite aloaia a Samsung aʻo leʻi oʻo ia Ianuari 29, pe a maeʻa faʻatonuga.

O aso nei e sili ona faitau

.