Tapuni fa'asalalauga

I le CES 2021, na faʻalauiloa ai e Samsung se polokalame e taʻua Galaxy Upcycling i le Fale. O se fa'aopoopoga o le polokalame toe fa'aaogaina Galaxy Upcycling, faʻalauiloaina i le 2017, na faia e faʻalautele ai le ola o meafaigaluega tuai Galaxy e ala i le suia mo le faʻaaogaina atili (o le mea lea na avea ai faʻataʻitaʻiga, fafaga fafaga poʻo se masini taʻaloga). Aemaise lava, o le polokalame fou o le a faʻatagaina ai i latou e toe faʻaaogaina e avea ma masini IoT e ala i se faʻafouga faigofie polokalama.

Fai mai Samsung o le a faʻafouina telefoni tuai Galaxy ina ia mafai ona liua i latou i masini IoT mulimuli ane i lenei tausaga. I le ata vitio, na ia faʻaalia ai e mafai ona liliu se telefoni i totonu, mo se faʻataʻitaʻiga, se siaki pepe i lenei auala. O lenei telefoni ua suia e pu'eina ma mata'ituina le leo ma auina atu se mataala i soo se taimi na te faalogoina ai se pepe o tagi.

polokalama Galaxy E le'i maua atoatoa e le mamalu o le atunu'u le fa'aleleia o le uila. Nai lo lena, o se faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga e faʻaalia ai le auala e mafai ai ona faʻafetaui tekinolosi tuai i se faʻamoemoega fou. Na faʻaalia muamua e Samsung le manatu i luga o se vaega o telefoni feaveaʻi Galaxy O le S5 na ia liliu i se bitcoin mining rig ma faʻaalia i lana telefoni i le tausaga talu ai Galaxy fa'amalosi mata fa'afoma'i mata.

O le faʻafouga fou o le polokalame o le a mafai ai ona oʻo atu i tagata lautele lautele nai lo le taimi muamua, talu ai o le a le toe manaʻomia e tagata faʻaoga solder poʻo isi mea faigaluega e toe faʻaaogaina ai se masini tuai, ae naʻo le faʻafouina o polokalama.

O aso nei e sili ona faitau

.