Tapuni fa'asalalauga

Ua iu lava ina matou taunuu, o le faaiuga o lenei tausaga faanoanoa ma le le fiafia ua iu lava iinei, tusa lava pe o le a le atoatoa lelei foi. O le PES anti-epidemic system o loʻo i le tulaga 5 ma o lona uiga o le tapu e sau pe a uma le 21 i le afiafi ma faʻasaina le faʻapotopotoina o tagata. Ona o lea tulaga, e toetoe lava o aai uma ua faaleaogaina a latou faamanatuina o le Tausaga Fou i le faiga o mea faapapa, ae e le tau tautau lou ulu, e mautinoa lava, e pei lava o tausaga uma, e toatele tagata e faia a latou lava mea faapapa. Ma o le fa'aaliga moli fa'alotoifale o lenei tausaga e mafai ona sili atu i lenei tausaga. E masani lava tatou te mananaʻo uma e faʻasaoina le manatua o sea mea na tupu, ma o ai se isi e tatau ona fesoasoani ia i tatou i lenei mea nai lo la tatou "uo sili" telefonipoto. I le tusiga o aso nei, o le a matou tuʻuina atu ia te oe ni fautuaga ile auala e puʻe ai ata o ia mea afi i luga o lau telefoni.

Vaavaai mo le maa

O le a matou amata i mea autu ma o le maa a lau telefoni. O le mea lelei, e tatau ona e molia i le 100%, aua o le mea uma, o le puʻeina o ata, aemaise lava le umi, e matua manaʻomia i le taumafaina, ma e iloa foi o le telefoni a le telefoni e vave alu i le taumalulu.

Leai se moli po'o le HDR

O le moli e masani ona faʻaaogaina mo le puʻeina o mea i se mea mamao ma e le talafeagai mo le puʻeina o afi, faʻapea foʻi ma le HDR, o le a sili atu ona leaga. E mafai ona tape le HDR i totonu Fa'atonu meapueata.

Fa'aigoa fa'atekinolosi? LEAI!

E pei o foliga e lua o loʻo faʻamatalaina i luga, aloese mai le zoom numera. O sea fa'aoso e i'u ai i le leiloa o le ma'ai ma e mafai fo'i ona fa'atupula'ia le saito o le ata, ma e mautinoa lava o le a le manaia tele, ae maise lava i le tulaga o se mea e matagofie e pei o le fa'aaliga o le malamalama i le lagi i le po. O ata o le a sili atu ona lelei pe a faʻaogaina le meapueata i le laufanua.

ISO ma le tapuni saoasaoa e mautinoa ai ata fa'apolofesa

Ata matagofie o punavai tetele o le malamalama i le lagi pogisa, o ai na te le iloaina ia ata. Na e manatu na mae'a fa'ata'ita'iga ile photoshop? E leai. O mea uma e fa'atatau i meapueata ma e mafai fo'i ona e pu'eina ia ata. O le laasaga muamua o le alu i le meapueata app Sosoo ai ma filifili se faiga Faa. Ona na o le pa'i lava ISO ma seti lona tau i se tau maualalo, e pei o le 100. O lenei mea o le a faʻamautinoa ai e le sili atu le faʻaalia o paʻu tetele, faʻapea, faʻamalamalama tele.

Afai e te manaʻo e ave au ata afi i se tulaga maualuga atu ma puʻeina faʻamalama faʻavae i latou auala malamalama, sui le saoasaoa tapuni. I lo'u poto masani, e sili le setiina o lona taua i le tasi pe lua sekone. O se tripod o se fesoasoani taua i le tulaga o le suia o le umi o le tapuni, e aunoa ma se mea e toetoe lava a le mafai ona ave se ata maualuga, aua o le telefoni e tatau ona matua filemu ma e le tatau ona lulu.

E pei o le aisa i luga o le keke, e mafai ona tatou mafaufauina le paleni paʻepaʻe, lea e toe mafai ona tatou suia i le PRO mode, naʻo le alu i le mea ua faʻailoga WB. A e suia le tulaga o le slider, o le a e vaʻai i se faʻaaliga moni o lanu. Filifili le mea e sili ona e fiafia i ai.

Taumafai fana fana

O le tele o tagata e faʻaalu le tele o le taimi e fai ai le tagata lava ia, aemaise lava le filifilia o le ata sili ona lelei, o le mea lava e tasi e mafai ona tupu i ata afi. O le mea e lelei ai, o loʻo i ai le matou galuega e taʻua Pa fana. E mafai ona e faia lenei mea e ala i le uu i lalo le ki tapuni poʻo le tosoina i le pito ma uu, faʻalagolago i le ituaiga o le polokalama o loʻo ia te oe. O le a amata ona pu'eina e lau telefoni le tasi ata ma le isi ona pule lea ia te oe po o ai e filifili ma faasoa atu i isi.

O se upu faaiu

E le gata i lea, aua nei galo ia mautinoa e lava lau avanoa avanoa i lau telefoni. O la matou fautuaga mulimuli o le su'esu'e muamua lea o au meapueata ina ia matua mata'ina ata e maua mai ai pei o le poto masani lava ia. I le fa'ai'uga o la matou ta'iala pu'upu'u, pau lava le mea e totoe o le fa'amoemoe e fa'ai'u le tausaga fou e le masani ai i lenei tausaga e pei ona e mafaufauina.

 

O aso nei e sili ona faitau

.