Tapuni fa'asalalauga

Afai e te pei o matou ma sa e matamata ma le faamaoni i tala fagogo i luga o le TV talu mai le Aso Kerisimasi a o 'ai kuki ma fiafia i le susulu o le laau Kerisimasi, matou te le ofo pe afai e te le fiafia ia i latou. Afai ua uma ona e matamata i le Home Alone i lenei tausaga ae leai se mea e fai, e iai la matou tala fiafia mo oe. E ui lava i le vaitau o faʻasalalauga faʻasalalauga e mafai ona e matamata i soʻo se mea ma soʻo se taimi, e lima a matou ata tifaga Kerisimasi mo oe e faia e aunoa ma se saofaga poʻo le manaʻoga e sii mai se mea. E mafai fo'i ona e ta'alo i luga o le YouTube, i le fa'aliliuga atoa. Mo le tele o vaega, o mea masani nei, ae o afea e maua ai ata tifaga Kerisimasi anamua ae sili ona lelei pe a le o le taimi nei?

E uiga i le poinsettia

E le o se Kerisimasi talafeagai pe afai e le aliali mai ni tala fagogo a Czech i luga o le televise, e faaosofia ai le vai le mautonu o le fale tifaga. E ui o le tausaga na te’a nei e le’i sologa lelei le gaioiga i le au faitio ma le mamalu lautele o le atunuu, ae o le tausaga nei ua matua’i ese lava le tulaga. O le au fai ata na o ese mai le tala fagogo About the Christmas Star, lea e le faʻatauvaʻa i tausuaga, e ofoina atu se siosiomaga manaia mama ma, sili atu i mea uma, e taʻalo i se autu muamua ma le gaioiga. Ioe, e le o se fa'afiafiaga fa'alelalolagi, ae pei o lea, o se tala matagofie o le Kerisimasi e fa'atatau i le tala o le a mautinoa lava e lava. E mafai ona e va'ai i le tusitusiga atoa i lalo.

Le Mea lilo o le Kerisimasi

Na e feiloa'i i se Grinch e lapo'a-ola, ae e le'o lanu meamata ma mataga? Afai e leai, e tatau ona e laa i luga. O le tala malie o le Kerisimasi Le Secret of Christmas o loʻo faʻamatalaina ai le tala ia Kate Harper, o se tusitala TV na te lipotia mea fou na tutupu. Pau lava le fa'afitauli o le 'ino'ino o Kate i le Kirisimasi talu ai ona e le'i lelei tele aso malolo. O le mea e lelei ai, o loʻo i ai foi le faʻamoemoe mo ia, ma e pei ona masani ai i tala malie, o se malamalama e leʻi mafaufauina e oʻo mai i lona olaga e matua suia ai lana vaaiga muamua i le lalolagi ma e ono faʻamalosia ai o ia e vaʻai atili i le Kerisimasi ma le faʻamoemoe. Ae ui i lea, o ona pule o se vaega e tuuaia mo lenei mea, a o latou auina atu o ia i se tamai taulaga nofoia e suʻe le togafiti o le Kerisimasi.

Se fatu mo le mautotogi

Tuu oe lava mo sina taimi i seevae o se milionea o loʻo galue i le pulega maualuga o se tasi o fale gaosi oloa ma faʻailoga konekarate taugofie. E tele taimi e faimalaga ai, o nisi taimi e fiafia ai i se mea malie, ma i le tepa muamua, e leai se mea e sili atu pe itiiti. Ma o le mea tonu lava lea e amata ona finau ai se alii faipisinisi faamanuiaina pe a uma ona manao lona maualuga e feiloai i lona aiga. Ae o le faʻafitauli e le o iai sana, o lea na ia filifili ai e taʻalo se faʻaaliga auiliili. O lea na ia talosagaina ai lana tagata faigaluega e faafoliga o ia o sona toalua mo sina taimi, ma e pei ona masani ai i ata faapena, e le na o le nofo i le fale tifaga. O le fatu mo le mautotogi o se ata tifaga manaia tele e faʻamafanafanaina ai le loto, e pei ona taʻu mai e le ulutala, ma fatuina ai se siosiomaga talafeagai o le Kerisimasi.

pese Kerisimasi

Masalo o se tasi o ata sili ona manuia ma i le taimi lava e tasi e sili ona le amanaiaina o ata Kerisimasi o le A Christmas Carol, o se ata e foliga mai e fai si tuai i tulaga o aso nei, ae e oo lava i nei aso ma tausaga o se ata sili ona lelei e le tatau ona misi mai. lau radar. E pei ona taʻu mai e le ulutala, o le ata e matua musuia lava e le tusi o le igoa lava e tasi na tusia e Charles Dickens, o loʻo faʻamatalaina ai le tala i se toeaina faʻafefe naʻo le popole i tupe ma ia lava. O le mea e lelei ai, ua asia o ia i se taimi e ni agaga se toʻatolu o ē e avatu iā te ia le tofā mamao ma i le taimi lava e tasi le faasaʻoga. Ae ui i lea, aua e te faʻamoemoe i se leo faʻamalosi ma ogaoga e pei o le tusi a Dickens, o le faʻafeagai.

Manuia le Kerisimasi, Mr. Bean

Lelei, matou te iloa o loʻo matou faimamago teisi iinei, ae masalo e iloa e tagata uma Master Bean. O lenei tagata pese lauiloa Peretania na faia le talafaasolopito ma masalo o mea uma e mafai ona ia tusia. E le o se mea la e ofo ai i le vaitau o le 90 na faia ai se vaega faʻapitoa, lea e aofia ai se tala ese ma faʻatatau o se ata tifaga. Ioe, o loʻo i ai foʻi le tauiviga a Mr. Bean ma le feitagaʻi o lona siʻosiʻomaga, lea e masani ona matua le fiafia i faʻataʻitaʻiga a lenei tagata malie. O lea la, afai e te manaʻo moni e te ata ma e te le fiafia i ata tifaga, pe e te iloa lelei le Igilisi, e tusa lava pe le tele le tautala i le tifaga, e leai se filifiliga sili atu nai lo le tifaga Merry Christmas, Mr. .Pipi, e le gata ina e maua ai se tofo i le togafiti faataulaitu o lena Kerisimasi, ae o le a faaita ai foi lou diaphragm.

O aso nei e sili ona faitau

.