Tapuni fa'asalalauga

Google ua faʻaopoopoina 50 manu fou i le telefoni feaveaʻi o lana masini suʻesuʻe e mafai ona vaʻaia i le faʻateleina mea moni. I se taimi, o se giraffe, zebra, pusi, puaa poʻo hippopotamus poʻo ituaiga taifau e pei o chow-chow, dachshund, beagle, bulldog poʻo corgi (dwarf dog e afua mai Uelese).

Google na amata faʻaopoopo manu 3D i lana suʻesuʻega i le ogatotonu o le tausaga talu ai, ma talu mai lena taimi o le tele o "faʻaopoopoga" ua faʻaopoopoina i ai. I le taimi nei, e mafai ona vaʻai i lenei faiga, mo se faʻataʻitaʻiga, se taika, solofanua, leona, luko, urosa, panda, koala, cheetah, nameri, laumei, taifau, penguin, 'oti, tia, kangaroo, pato, alligator, hedgehog , gata, aeto, malie po'o fe'e.

Ua o'o lava ina galulue fa'atasi le tele o tekinolosi a Amerika ma le tele o falemata'aga e faia ai fa'asologa 3D o manu anamua. O lo'o fa'aalia ai o lo'o latou va'ai fo'i i tulaga tau a'oa'oga i lenei galuega.

E le gata i lea, e mafai ona vaʻai i mea eseese i le 3D, e aofia ai vaega o le tino o le tagata, fausaga feaveaʻi, paneta ma o latou masina, tele taʻavale Volvo, ae faʻapea foʻi mea tulaga ese e pei o le faʻatonuga o le Apollo 11 poʻo le ana o Chauvet.

Ina ia matamata i manu 3D e tatau ona e maua androidov telefoni ma fa'aliliuga Android 7 ma luga. Afai e te manaʻo e fegalegaleai ma i latou i le AR, e tatau ona lagolagoina e lau telefoni le Google's augmented reality platform ARCore. Ona pau lea o le mea e tatau ona e faia o le suʻeina lea o se manu "lagolagoina" (faʻataʻitaʻiga tiger) i le Google app poʻo le Chrome browser ma tapuni le AR card i faʻaiʻuga o suʻesuʻega o loʻo fai mai "Feiloai i se taika ola latalata" ola tele") . Afai ei ai sau telefoni e lagolagoina le AR platform ua taʻua i luga, e mafai ona e faʻafeiloaʻi i le potu malolo, mo se faʻataʻitaʻiga.

O aso nei e sili ona faitau

.