Tapuni fa'asalalauga

Samsung, pei o le tele o isi kamupani tekonolosi tetele, e masani ona feagai ma mea e taʻua o trolls pateni. E masani ona latou faila ni faʻasalaga mataʻutia e faasaga i ai ona o pateni eseese, o se faʻalavelave le lelei ma le manaʻomia mo le kamupani. Ae ui i lea, o le pulega a le South Korea sauai talu ai nei na leai se onosai ma filifili ai e fai se gaioiga.

O nisi o faʻasalalauga a Korea i Saute na lipotia i lenei vaiaso e uiga i le fuafuaga fou lea e faʻamoemoe Samsung e faʻaogaina i le tau faasaga i trolls pateni. E tusa ai ma a latou lipoti, o loʻo sauni Samsung e faia ni gaioiga faʻatulafonoina sili atu ona malosi, aemaise lava i taualumaga a le faamasinoga e faasaga i Longhorn IP ma Trechant Blade Technologies. O le tagi lea na amata i le faaiuga o le vaiaso talu ai i totonu o le faamasinoga i le itu i matu o Kalefonia, o loʻo aʻafia ai foi ma tagi pateni a Samsung. E tusa ai ma nisi o tagata atamamai, o le tele o faʻataʻitaʻiga e mafai ona faʻatulagaina i lenei faiga, lea o le a sili atu ona faigata mo pateni trolls i le lumanaʻi. Faatasi ai ma lana fuafuaga fou, e manaʻo foi Samsung e lafo se feʻau manino i trolls pateni uma e mautinoa lava e le togafitia i latou i totigilima i le lumanaʻi.

O mea e taʻua o patent trolls o le tele lava o kamupani e le gaosia soʻo se meafaigaluega poʻo se polokalama lava ia. O a latou tupe maua e foliga mai o taui ma taui tau tupe latou te maileia mai kamupani tetele manuia ona o le solia o pateni. O se tasi o ta'aloga pateni sili ona ta'uta'ua, mo se fa'ata'ita'iga, o se kamupani na mafai muamua ona molia Samsung mo le sili atu ma le sefululima miliona tala ona o le tu'ua'ia o le solia o se pateni e feso'ota'i ma tekonolosi Bluetooth.

O aso nei e sili ona faitau

.