Tapuni fa'asalalauga

Mo sina taimi i le taimi nei (aemaise lava talu mai le 2012), o loʻo faʻatautaia e Samsung se polokalame e taʻua o C-Lab Inside, lea e fesoasoani e liliu ai manatu filifilia o ana tagata faigaluega e avea ma amataga ma suʻe tupe mo i latou. O tausaga taʻitasi, e filifilia ai e le kamupani tekonolosi ni manatu mai le aufaipisinisi e le o afua mai ai - o loʻo i ai se isi polokalame e taʻua o le C-Lab Outside, lea na faia i le 2018 ma o le tausaga lenei o le a lagolagoina le toetoe lua taseni fou amataga mai pisinisi eseese.

Na tele le tauvaga i lenei taimi, e silia ma le lima selau kamupani amata na sailia e le gata i le fesoasoani tau tupe, lea na iu ai ina filifilia e Samsung le sefuluvalu. Latou te aofia ai vaega e pei o le atamai faʻapitoa, soifua maloloina ma le malosi, e taʻua o tekinolosi loloto (Deep Tech; o se vaega e aofia ai, mo se faʻataʻitaʻiga, AI, masini aʻoaʻoga, virtual ma faʻateleina mea moni poʻo le Initaneti o Mea) poʻo auaunaga.

Aemaise lava, o amataga nei na filifilia: DeepX, mAy'l, Omnious, Select Star, Bitsensing, MindCafe, Litness, MultiplEYE, Perseus, DoubleMe, Presence, Verses, Platfos, Digisonic, Waddle, Pet Now, Dot and Silvia Health.

O faʻamataʻaga uma o loʻo taʻua o le a maua avanoa faʻapitoa i le ofisa R&D a Samsung i Seoul, o le a mafai ona auai i faʻaaliga faʻavaomalo, o le a faʻatautaia e le au atamamai a le kamupani, ma o le a tuʻuina atu i le lagolago tau tupe e oʻo atu i le 100 miliona won i le tausaga ( pe tusa ma le 2 miliona pale).

O loʻo faia e Samsung se faʻaaliga i luga ole laiga mo nei amataga i le amataga o Tesema e tosina mai ai le tele o tagata teu tupe. I le aotelega, talu mai le 2018, ua lagolagoina le 500 amataga (300 i totonu o le C-Lab Outside program, 200 e ala i C-Lab Inside).

O aso nei e sili ona faitau

.