Tapuni fa'asalalauga

E pei ona e iloa, o Samsung o se tasi o gaosiga sili ona tele i le lalolagi. Ae e mafua ona o lona pulea atoatoa i luga o le maketi manatua. E faia ai foi tupe meataalo mo kamupani e pei o le NVIDIA, Apple poʻo Qualcomm, e leai ni a latou lava laina gaosiga. Ma o le vaega lea e manaʻo ai e faʻamalosia lona tulaga i se taimi lata mai ma ia sili atu ona latalata atu i le kamupani sili ona tele konekarate gaosi oloa i le lalolagi, TSMC. Sa tatau ona ia faataatia ese le 116 piliona tala (pe tusa ma le 2,6 trillion pale) mo lenei mea.

Talu ai nei na fa'atupe ai e Samsung le tele o punaoa e maua ai le TSMC i le fanua o konekarate gaosiga gaosiga. Ae ui i lea, o loʻo i ai pea i tua atu ia te ia - TSMC na umia le sili atu ma le afa o le maketi i le tausaga talu ai, aʻo le South Korea tech tech sa tatau ona faʻamautu mo le 18 pasene.

 

Ae ui i lea, ua ia faʻamoemoe e suia lena mea ma ua ia filifili e teu faʻafaigaluega le 116 piliona tala i le isi augatupulaga o pisinisi chip ma, afai e le maua le TSMC, ona maua lea. E tusa ai ma Bloomberg, ua fuafua Samsung e amata le tele o gaosiga o tupe meataalo e faʻavae i luga o le 2022nm process i le 3.

O loʻo faʻamoemoe le TSMC e mafai ona ofoina atu tupe meataalo 3nm i ana tagata faʻatau i le afa lona lua o le tausaga a sau, e tusa ma le taimi tutusa ma Samsung. Ae ui i lea, latou te mananao uma e faʻaoga tekinolosi eseese mo a latou gaosiga. E tatau ona faʻaoga e Samsung ia i latou le tekinolosi ua leva ona atiaʻe e taʻua o le Gate-All-Around (GAA), lea, e tusa ai ma le tele o tagata matau, e mafai ona suia le pisinisi. E mafua ona e mafai ai ona sili atu le saʻo o le tafe i luga o auala, faʻaitiitia le faʻaaogaina o le malosi ma faʻaitiitia le vaega o le pu.

TSMC e foliga mai o loʻo pipii i le faʻamaonia o le FinFet tekinolosi. O loʻo faʻamoemoe e faʻaogaina le tekonolosi GAA e gaosia ai le 2024nm chips i le 2, ae e tusa ai ma nisi o tagata suʻesuʻe e mafai ona vave i le afa lona lua o le tausaga talu ai.

O aso nei e sili ona faitau

.