Tapuni fa'asalalauga

O le tele o tagata Xbox na i ai i le Aso Lua, Novema 10, na li'o ia latou kalena ma se li'o ga'o tele. O le aso tonu lava lea na faʻalauiloaina ai le faʻatauga o le tupulaga fou o nei taʻaloga taʻaloga - aemaise lava le faʻataʻitaʻiga o le Series S ma le X - na faʻalauiloaina.  o se mea faapena e faʻamalosia tuusaʻo ai ituaiga eseese o faʻamanatuga, ua saunia e Alza se faʻafiafiaga tele aso e sefulu-aso Online Gaming Festival i le galulue faʻatasi ma le Xbox, lea e le gata ina mafai ai ona e maua le fiafia tele, ae manumalo foi i taui taua.

Ona o le faʻamaʻi o le coronavirus, o le a faia atoa le Online Gaming Festival i luga o le Initaneti i le tulaga o vaitafe ola, lea e faʻatulagaina i aso uma seia oʻo ia Novema 19 mai le 18:00. I le Aso Lua, Novema 10, sa i ai se livestream e fesoʻotaʻi ma le faʻaaliga gala o le Xbox fou, Aso Lulu, Novema 10 o le a i le agaga o le lele i le Microsoft Flight Simulator, ona toe ofoina atu lea o le Aso Tofi le manogi o penisini i Forza Horizon. I aso e soso'o ai, o le ai ai fo'i le hockey, tau va'a ma le Assassin's Creed fou: Valhalla. O vaitafe o le a tafe i aso uma mai le 18:00 pm ma o le a faʻaalia, mo se faʻataʻitaʻiga, DJ Lucky Boy, Sterakdary poʻo le Microsoft marketer Olga Ivanová.

O lea la, afai e te manaʻo e te fiafia i nai aso o lumanaʻi ma se polokalame sili e fesoʻotaʻi vavalalata ma le lalolagi taʻaloga aemaise lava le Xbox, e mautinoa lava e te le misia le ola i totonu o le Online Gaming Festival. Fa'afetai ia i latou, e mautinoa e te fiafia i le tele o fa'afiafiaga i lou fale - e aunoa ma se fa'alavelave e maua i le coronavirus. Ma e mautinoa lava le aoga.

O aso nei e sili ona faitau

.