Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: E te fiafia e tauva? Matagofie. Ona e fiafia tele lea i laina nei. O se tauvaga manaia o loʻo taʻavale i luga o Alza talu mai le amataga o Novema, lea e mafai ai ona e manumalo i le aofaʻi o 100 smart watches, lea e te maua ai. Apple Watch. E faapefea ona fai?

apple-watch-faasologa-6-iloiloga

O tulafono o le tauvaga e matua faigofie lava. Pau lava le mea e tatau ona e faia o le faʻatau i Alza mo le itiiti ifo i le 1 CZK mai ia Novema 13 i le 1000 ma totogi le faʻatonuga i luga o le initaneti, tali saʻo le fesili tauvaga i luga o lana upega tafaʻilagi, ona ataata lea o le laki ia te oe i le ata mulimuli ane. Afai e tupu lena mea, o le ae mauaina se atamai sili mai Alzawatch mai Fitbit, Garmin poʻo Apple. O le faʻataʻitaʻiga e te mauaina o le a faʻalagolago i le aso e te laki. Mo se faʻataʻitaʻiga, o le taimi nei o le Garmin Vivomove 3 Style uati ua sauni e puʻeina, ma taeao mai Apple Watch Fa'asologa 5 ma le Aso Tofi e uiga i le Garmin Vivoactive 4. Afai e te tosina atu i le mea fou Apple Watch, 11 ua ta'alo mo Apple Watch SE ma le 13. 11. ona sosoo ai lea ma Fr Apple Watch 6 series.

O le mea lea, afai na e faia se faʻatauga i Alza i aso e lua ua tuanaʻi, o lona uiga ua e faia i le asō pe o loʻo e fuafua e fai se faʻatau i nai aso e sosoo ai, ia mautinoa e te le misia le tauvaga. O se uati atamai e leai se totogi e mautinoa lava e fiafia ai oe.

O aso nei e sili ona faitau

.