Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: Fa'atauga fa'atau i foliga o le autumn Black Friday poʻo Black Friday pe a e manaʻo ai ua toe alu saosaoa atoa ile Alza. Mai le taimi nei - o lona uiga, mai le 30:9 i le taeao i le Aso Faraile, Oketopa 00th - e mafai ona e faʻatau le faitau afe o oloa eseese i le tele pe laiti faʻaitiitiga i Alza seia oʻo i le Aso Sa, Novema 1st (seia 23:59 pm). Ae ia faaeteete, e pei ona masani ai, o la latou ofo e gata i le numera ma e masani lava e le toe faʻatumu pe a uma. O lea ia mautinoa aua le fa'atali e fai au fa'atauga.

Ae paga lea, e le'i fa'aogaina ia fa'aitiitiga i lenei taimi Apple oloa, ae mautinoa lava le aoga. Latou te faʻaoga i le tele o oloa eseese i le ofo a Alza, taʻitaʻia e mea faʻaeletoroni, lea e te maua ai foʻi le tele o mea faʻaoga e mafai ona faʻaogaina i iPhones, iPads, Macs ma isi iToys. Ioe, o loʻo i ai faʻaitiitiga masani i luga ole eletise paʻepaʻe, failauga, televise, vaega komepiuta ma le tele o isi gadgets. Ae mo le aofaʻi o faʻaitiitiga, latou te matua mataʻutia mo nisi oloa ma e toetoe lava a agasala le faʻaaogaina. Tolusefulu pasene pa'u tau (ma sili atu) e le o se tuusaunoaga i lenei taimi.

O lea afai e te manaʻo e faʻatau ma i le taimi lava e tasi o oe o se tagata fiafia i faʻaitiitiga sili, faʻaaoga lelei le ofo Alza vaai. E mautinoa lava le aoga. Ae ui i lea, e pei ona masani ai. Matou te toe faʻailoa atu o le faʻatauga a Alza e le faʻatapulaʻaina ma a uma loa, o le a le toe mafai ona e fiafia i oloa i tau faʻalauiloa.

O aso nei e sili ona faitau

.