Tapuni fa'asalalauga

O loʻo galue Samsung i se kaseti e taʻua o Exynos 9925, lea o le a faʻaalia ai se GPU maualuga mai le AMD. E tatau ona fesoasoani lenei mea e tauva ai ma tupe meataalo maualuga mai Qualcomm. O faʻamatalaga na sau mai le taʻutaʻua leaker Ice Universe.

I le tausaga na teʻa nei, na ulufale atu ai Samsung i se fefaʻatauaʻiga e tele tausaga ma AMD e maua ai le avanoa i lona faʻataʻitaʻiga ata o le RNDA. O lenei mea o le a mafai ai e le South Korea tech tech tech e sui ai Mali graphics chips o loʻo i ai nei ma ni fofo sili atu ona mamana.

I le taimi nei, e le o iloa poʻo afea e mafai ai ona faʻaalia le Exynos 9925, ae o loʻo faʻapea o le GPU muamua mai le AMD o le a faʻaalia i tupe meataalo mai Samsung i le 2022. O lona uiga o le a le faʻaalia e Samsung le chipset fou seia oʻo i le afa lona lua. o le tausaga a sau.

O loʻo taumafai foʻi Samsung e faʻaleleia le faʻatinoga o ana tupe meataalo i le vaega o le gaosiga - na suia ai le Mongoose processor cores i le maualuga o le ARM cores. O lenei gaioiga ua totogi ua faʻamaonia e le sikoa o lana Exynos 1080 mid-range chip i le lauiloa AnTuTu benchmark, lea na maua ai le lata i le 700 points, ma sasaina masini faʻamalosia e Qualcomm i le taimi nei pito i luga o le laina Snapdragon 000 ma 865 + tupe meataalo.

O loʻo galue foʻi le kamupani tekonolosi i luga o se fuʻa Exynos 2100 chip o le a faʻaaogaina e ana telefoni feaveaʻi. Galaxy S21 (S30). O le a lipotia mai e sili atu le malosi nai lo le Snapdragon 875 o loʻo lumanaʻi (i tulaga o faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga, peitaʻi, e tatau ona tuʻu i tua e tusa ma le 10% - o le a faʻaaogaina pea le Mali graphics chip, o le Mali-G78).

O aso nei e sili ona faitau

.