Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: O e su'e ni headphones AirPods Pro uaealesi, e te mana'o e maua i se tau lelei ma fa'atau mai se fa'atau fa'amaonia? Ona matou maua ai lea o se tala fiafia tele mo oe. I luga o Alza, o le tau o AirPods Pro na pa'ū i le 6490 pale, lea e matua itiiti ifo nai lo le tau o loʻo tauina i lana e-faleoloa. Apple. Na ia faatau atu pea i pale e 7290.

O le AirPods Pro na amata i le tautoulu o le tausaga talu ai ma toetoe lava a vave ona avea ma taʻaloga i le lalolagi atoa. E ui lava i le maualuga o le tau, e faʻatauina e tagata faʻaoga i le tele, aua latou te ofoina atu le leo lelei tele, maualuga le taofiofia o le pisa ma le faʻaogaina ma, ioe, lelei atoatoa le galulue faatasi i le va o oloa Apple. Ae o le mamanu laʻititi ma le umi o le ola o le maa o le a faʻafiafiaina foi oe. I se faapuupuuga, o se vaega tele o tekinolosi e puʻeina lau mata i le taimi lava lena.

AirPods-Pro-1

E pei ona taʻua i luga, o le tau masani o pulou e 7290 pale i Apple ma 6990 pale i Alza. Ae ui i lea, faʻafetai i se faʻaitiitiga, e mafai nei ona e mauaina mo se pale matagofie 6490. O le mea lea o se faʻaitiitiga manaia tele, lea e mautinoa e faʻamalieina ai i latou e fiafia i nei headphones.

O aso nei e sili ona faitau

.