Tapuni fa'asalalauga

O loʻo faʻavaveina e Samsung le gaosiga o le isi ana laina fuʻa i se auala e leʻi tupu muamua, e tusa ai ma se lipoti fou mai Korea i Saute. Galaxy S21 (Galaxy S30) ina ia mafai ona ia tuuina atu a o lei oo i le faaiuga o le tausaga. E oo mai i le taimi nei, sa manatu o le a tupu ia Fepuari o le tausaga fou.

O puna'oa lata ane i le sapalai sapalai a le tech sa tele fai mai e tele vaega taua mo Galaxy O le S21 o le a ulufale i le tele o gaosiga ia Novema, pe a ma le ono vaiaso muamua atu nai lo le masani.

E pei o fuʻa a Samsung i lenei tausaga - Galaxy S20 ia Galaxy Faʻaaliga 20 - e le faʻatau atu e pei ona ia mafaufauina, e mafai ona ia manaʻo e "faʻaleleia le tofo" e ala i le faʻalauiloaina o le isi faʻasologa o fuʻa muamua ma i le taimi lava e tasi e tumau ai i luga o le galu o le tului na ia aveina i luga o le "tupe fu'a" Galaxy S20 FE.

Ae ui i lea, o loʻo i ai se puʻe i lenei manatu - o telefoni o le faasologa e tatau ona faʻamalosia e le Qualcomm fou flagship Snapdragon 875 chipset, lea e faʻamoemoe e faʻalauiloa ia Tesema, ma e oʻo mai i le taimi nei e leʻi i ai ni lipoti e tatau ona faia le tele o gaosiga. ia faatelevaveina.

Samsung - pei o isi tagata taʻalo faʻatekonolosi tetele - masalo o loʻo i ai ni faʻataʻitaʻiga o le pu o loʻo avanoa, o lona uiga e leai se mea e taofia ai mai le faʻalauiloaina o le faasologa fou ia Tesema. Ae ui i lea, e foliga mai e le mafai ona ia faʻalauiloa muamua atu nai lo le masani, o lona uiga ia Mati.

O aso nei e sili ona faitau

.