Tapuni fa'asalalauga

I ni nai tausaga talu ai, na faʻaalia ai e Google le Daydream - o lona faʻaogaina o le telefoni feaveaʻi. Ae o le vaiaso nei, na lipotia mai e le aufaasālalau o Daydream o le a leiloa le lagolago aloaia mai Google. Ua faʻamaonia e le kamupani o loʻo faʻamutaina faʻafouga polokalame mo le faʻavae, aʻo fai mai foi o le a le galue le Daydream ma le faiga faʻaogaina. Android 11.

E ui o lenei mea e ono oʻo mai o se faʻalavelave i le tele o VR fans, e le o se mea e ofo tele ai i totonu. I le 2016, na faʻalauiloa ai e le kamupani Google o ia lava i totonu o vai o mea moni faʻapitoa ma lona malosi uma, ae na faasolosolo malie ona tuʻuina atu ana taumafaiga i lenei itu. O le headset Daydream na faʻatagaina tagata faʻaoga e - pei, fai mai, Samsung VR - fiafia i mea moni i luga o telefoni feaveaʻi. Ae ui i lea, o faiga i lenei vaega na faasolosolo malie atu i le faʻateleina mea moni (Augmented Reality - AR), ma Google mulimuli ane alu i lenei itu foi. Na sau ma lana lava Tango AR platform ma ARCore developer kit lea fa'aaogaina i le tele o ana talosaga. Mo se taimi umi, e toetoe lava a le faʻafaigaluegaina e Google i le Daydream platform, aemaise lava ona ua le toe vaʻaia soʻo se mea e mafai ai. O le mea moni o le fa'ameamea muamua a Google o tupe maua o ana auaunaga ma polokalama. O meafaigaluega - e aofia ai le VR headset ua taʻua muamua - e sili lona lua, o lea e malamalama ai o le pulega a le kamupani na vave fuafua o le teufaafaigaluegaina i auaunaga ma polokalama e fesoʻotaʻi ma faʻateleina mea moni o le a sili atu le totogi.

O le a fa'aauau pea ona maua le Daydream, ae o le a le toe maua e tagata fa'aoga so'o se polokalame fa'aopoopo po'o fa'afouga mo le puipuiga. O le ulu ma le pule o le a mafai lava ona faʻaogaina e matamata ai mea i totonu o le mea moni, ae ua lapatai mai Google e ono le toe galue le masini e pei ona tatau ai. I le taimi lava e tasi, o le a faʻaauau pea ona maua le tele o polokalame a isi vaega ma talosaga mo Daydream ile Google Play Store.

O aso nei e sili ona faitau

.