Tapuni fa'asalalauga

E ui o le taunuu mai o nisi o faʻataʻitaʻiga telefoni (e le gata) o le Samsung brand e tupu ma le mamalu uma, o le faʻasaʻolotoina o isi e tupu toetoe lava a le iloa ma atoatoa filemu. O le tulaga foi lea i le tatalaina o le Samsung model Galaxy A21, lea na tatalaina i le Iunaite Setete i lenei vaiaso. Leaks e fesoʻotaʻi ma lenei telefoni na amata ona faʻaalia i luga ole Initaneti i nai masina talu ai, ma e tele naua faʻamatalaga e uiga i ai. Ae mo se taimi umi e leʻi manino lava pe o a Samsung moni Galaxy A21 o le a iloa le malamalama o le ao.

Samsung Galaxy O loʻo maua le A21 i le Iunaite Setete e amata i aso nei mai Sprint, T-Mobile, Metro ma, ioe, faleoloa faʻailoga Samsung. I le taimi nei, ua amata ona faʻatau atu Samsung i le tele o itulagi i fafo atu o le Iunaite Setete Galaxy A21s, lea na manatu muamua e suitulaga ia Samsung Galaxy A21. Samsung Galaxy O le A21 o loʻo faʻaalia le 6,5-inch TFT LCD faʻaaliga faʻatasi ma se iugafono o le 1600 x 720 pixels ma le Infinity-O design.

O loʻo faʻamalosia e le MediaTek MT6765 SoC chipset ma valu cores e vaevaeina i ni seti se lua ma ala o le 1,7GHz ma le 2,35GHz. O le telefoni o loʻo i ai le 3GB o le RAM ma le 32GB o le teuina ma le avanoa e faʻalauteleina e faʻaaoga ai se microSD card ma faʻapipiʻiina foi i se fesoʻotaʻiga USB-C, se 3,5mm port, Bluetooth 5.0 fesoʻotaʻiga ma lagolago mo Wi-Fi 802.11 a / b / g /n/ac. I le pito i tua o le telefoni o loʻo i ai se faitau tusi tamatamai lima ma se mea puʻeata e aofia ai se module autu 16MP, se tioata 8MP ultra-lautele ma lua 2MP masini. I le pito i luma o le faʻaaliga matou te maua ai le 13MP selfie mea puʻeata, o le 4000 mAh maʻa e tausia le sapalai malosi ma le telefoni e faʻaogaina le faiga faʻaogaina. Android 10.

O aso nei e sili ona faitau

.