Tapuni fa'asalalauga

Telefoni codename SM-N986U (Samsung Galaxy O le Note 20+ na faʻaalia i le HTML5 suʻega, lea na faʻamaonia ai le tele o mea na iloa muamua e uiga i le faʻaaliga ma matou aʻoaʻoina foi ni mea fou. E pei o le iugafono ma le fua faatatau. Ole telefoni ole a lapo'a teisi nai lo le mea tatou te masani ai Galaxy S20 ma o le a latalata mai, mo se faʻataʻitaʻiga, le iPhone 11 Pro.

Fa'aaliga sa'o Galaxy O le Note 20+ o le a 3096 x 1444 pixels, faʻamaonia muamua taumatematega o Samsung o loʻo pipii i le QuadHD + iugafono. Fa'amatalaga faavae Galaxy Fa'aaliga 20 e tatau ona i ai le FullHD + iugafono. Ae sili atu le manaia, e ui i lea, o telefoni uma e lua o le ai ai le 19,3: 9 vaega.

E faapena foi i nei tulaga faatauaina Galaxy O le Note 20 e maua saʻo i le va o telefoni Galaxy Faaaliga 10 a Galaxy S20. I le faʻatinoga, o lona uiga o telefoni o loʻo lumanaʻi Galaxy O le Note 20 o le a le umi e pei ona mafai ona tatou vaʻaia i le faasologa Galaxy S20. O lona itu faʻatusa e sili ona latalata ile iPhone 11 Pro, lea e faʻaogaina ai se faʻaaliga faʻatasi ai ma le faʻaaliga o le 19,5: 9.

fa'aalia le fua fa'atatau galaxy tusi 20
Punavai: HTML5Test

Afai o le faaaliga Galaxy Matou te faʻatusatusa saʻo le Note 20+ ma Galaxy Faʻaaliga 10+, o lea e foliga mai o le a tutusa le lautele o telefoni, ae o le telefoni o loʻo lumanaʻi e lua milimita le umi le maualuga. E mafua ona o le mea moni e faapea Galaxy O le Note 20+ o le ai ai le 0,07-inisi le tele o faʻaaliga, o lona uiga 6,87 inisi. Afai e oʻo lava i se faʻaaliga tele e le lava mo oe, ona pau lea o le mea e totoe mo oe o se telefoni feaveaʻi Galaxy Gagau 2, lea e tatau ona i ai se faʻaaliga 7,7-inisi pe a tatala.

O aso nei e sili ona faitau

.