Tapuni fa'asalalauga

Fe'au fa'apisinisi: O lo'o e su'eina ni lipine uaea lelei, ae... Apple E te le manaʻo e teu faʻafaigaluega i AirPods poʻo AirPods Pro? Ona i ai lea o se matou faʻamatalaga mo oe e mautinoa e talisapaia e le toʻatele o outou. O taligalu o se mea sili lea e sui ai AirPods HIVE podsie mai le aoga a Niceboy, lea e ofoina atu le leo lelei, ola maa sili ona lelei, se mamanu manaia ma faafetai i aso nei tau i luga Alza.cz ma se tau sili ona lelei. 

taligalu Niceboy HIVE possie e taʻua o le True Wireless headphones (e pei o headphones e leai se fesoʻotaʻiga alalaupapa), lea e mitamita ai, mo se faʻataʻitaʻiga, Bluetooth 5.0, e sefululima itula le ola o le maa, tetee i le vai ma le pefu e tusa ai ma le IP54, se masini faaleotele leo, lelei tele. leo faʻatasi ma MaxxBass tekonolosi e faʻamamafa ai le bass poʻo elemene faʻatonutonu saʻo i luga o lona tino, faʻafetai e le manaʻomia le ave i fafo o le telefoni e pulea ai. O le lagolago o se mataupu mautinoa iOS ma macOS, sosoo ai ma komepiuta ma Windows po'o telefoni ma papa ma le OS Android. 

Tau masani o headphones Niceboy HIVE possie e 1490 palealii. Ae ui i lea, faʻafetai i le Trhák dne event, lea na faʻatulagaina e Alza mo le tele o masina, e 9 o outou e mafai ona maua i latou i le aso mai le 00:200 i le taeao mo le 699 pale e le mafaitaulia - o lona uiga 53% taugofie nai lo le masani. E mautinoa lava e te le maofa o le tau sili ona maualalo lea i luga o le initaneti Czech. O le mafuaaga lena e matua manino lava o loʻo ofoina atu taligalu Alza latou te le vevela mo se taimi umi. O lea, afai e te manaʻo e puʻeina mo oe lava, e mautinoa lava e te le faatuai e faʻatonu. 

O aso nei e sili ona faitau

.